אקולטסה ייעדר, בב"ש דרוכים: "נשחק נגד חיפה על הכבוד שנרמס בראשון"

אכזבת שחקני באר שבע בסיום
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | מאור אלקסלסי

לאחר ההשפלה בליגה, בקבוצה מהדרום נערכים למשחק הגביע: "משחק שאין ממנו דרך חזרה". אבוקסיס עבד על הצד המנוטאלי. הקשר הפצוע ייעדר ויוחלף בביטון, גאנם במקום שהר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שספגה תבוסה כואבת בליגה ממכבי חיפה והובסה 4:0, הפועל באר שבע תפגוש מחר (רביעי) שוב את קבוצתו של מרקו בלבול, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה, התואר בו לא הצליחה הקבוצה מהדרום לזכות גם בימיה האדירים עם ברק בכר, ולמעשה מאז 1996/97. הקבוצה ערכה אתמול אימון שחרור כשהמאמן יוסי אבוקסיס ניסה לעבוד על הצד המנטאלי, ביקש מהם להרים את הראש ולשדר להם שלמרות ההפסד הכואב בראשון, הם מסוגלים לגבור על חיפה מחר ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה.

"חייבים לשים מאחור את ההפסד בליגה ולהתרכז רק בניצחון מחר בגביע. זה משחק שאין ממנו דרך חזרה", אמר לספורט1 שחקן בקבוצה שהוסיף: "מלבד הרצון לנצח את מכבי חיפה ולעבור שלב בגביע, השחקנים יבואו מחר לשחק גם על הכבוד שלהם שנרמס ביום ראשון".

באר שבע צפויה לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר אבוקסיס מתלבט האם לפתוח עם לואיי טאהא לצידם של מיגל ויטור ושיר צדק, או להעדיף שחקן שזו לא העמדה הטבעית שלו – הקשר האחורי מרוהאן קבהא או המגן השמאלי שון גולדברג שכבר שיחקו בעונה הזו.


יוסי אבוקסיס. ניסה לעבוד על הצד המנטאלי (מאור אלקסלסי)

אלטון אקולטסה שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ייעדר בוודאות, כאשר במערך של שלושה בלמים, מי שצפוי להחליף אותו בכנף השמאלית הוא אורן ביטון, שלא פתח במשחק הליגה מול חיפה. בקבוצה ממתינים לממצאי בדיקת אולטראסאונד של אקולטסה, כדי שיוכלו להעריך מהי חומרת הפציעה בתקווה כי ההולנדי לא סובל מקרע בשריר.

בן שהר, מלך שערי הקבוצה, שהוחלף גם הוא בהפסד לחיפה עקב רגישות בשריר הירך האחורי בספק גדול למשחק מחר. אם לא יהיה כשיר במאת האחוזים, בבאר שבע לא יסכנו אותו ומי שיפתח במקומו הוא קייס גאנם.  רמזי ספורי שהפגין יכולת חלשה והרבה לאבד כדורים, צפוי לרדת לספסל כאשר מי שנלחמים על המקום שלו בהרכב הם ניב זריהן ונייג'ל האסלביינק.

הקבוצה תצא היום למלון בחיפה, שם תשהה עד סמוך למועד המשחק.  כ-3000 כרטיסים הוצאו לטובת אוהדים באר שבע לקראת המשחק מחר, אולם לאחר האכזבה הגדולה מהתבוסה שספגה הקבוצה ביום ראשון, ספק רב אם 3000 אוהדים יעשו את הדרך הארוכה מבירת הנגב לאצטדיון סמי עופר.


אלטון אקולטסה. ייעדר מהמשחק (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, , שיר צדק, מיגל ויטור, לואיי טאהא (שון גולדברג), אורן ביטון, מרואן קהבא, דוד סימאו, ז'וסואה, נייג'ל האסלביינק (ניב זריהן), קייס גאנם (בן שהר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי