גל כהן: "מקווה שנזכור את המשחק הזה לכל החיים"

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | אריאל שלום

מאמן רעננה אופטימי לקראת המשחק נגד הפועל ת"א ברבע הגמר. בקבוצה בטוחים שניצחון יהיה זריקת עידוד לקראת הפלייאוף. גורם: "היינו בחצי הגמר לפני שנתיים, זה אפשרי". יואב תומר צפוי לחזור לסגל נגד אשדוד

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה שקועה עמוק בתחתית הטבלה וסוחבת את כל ליגת העל על כתפיה, אבל מחר (רביעי) היא תיקח פסק זמן ממצבה הקשה ומקרבות ההישרדות וכל ההכנות יופנו למשחק רבע גמר גביע המדינה באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב.

על אף ההפסד 3:0 להפועל כפר סבא בשבת, ברעננה עדיין קיימת אמונה שגביע המדינה יכול לתת דחיפה לקראת הפלייאוף התחתון שיחלו בסוף השבוע הבא. גורם בקבוצה אמר על כך: "אנחנו צריכים מהלך גדול שיוכל להרים את השחקנים ודרך העפלה לחצי גמר גביע המדינה, שם כבר היינו לפני שתי עונות, זה בהחלט אפשרי".

מלבד המגן הימני עדי נמני שהורחק בפעם השלישית העונה וייעדר, קיים ספק גדול לגבי שובו של החלוץ יואב תומר שפצוע בשרירי הבטן ויש כוונה לתת לו עוד כמה ימים כדי להתאושש, במטרה שיהיה כשיר במאת האחוזים למשחק נגד מ.ס אשדוד בפתיחת הפלייאוף. המאמן גל כהן מתכנן מספר שינויים בהרכב כשדריל לחמן, אור דסה ובן סביר תורגלו בהרכב הפותח למחר, אבל ההחלטה תתקבל רק בסמוך למפגש. אגב, אין בשלב זה אין ברעננה החלטה להביא מאמן במקומו של גל כהן, על אף מועמדותם של יובל נעים ואורי גוטמן.

גל כהן (אודי ציטיאט). ברעננה שמחים את הליגה בצד

המאמן גל כהן אמר: "אין הרבה משחקים בקריירה של שחקן או מאמן או מועדון שזוכרים אותם לכל החיים, אנחנו מקווים שהמשחק מחר נגד יהיה כזה. נבוא למשחק מול קבוצה קשה ומאומנת, קבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב מחר ולהעפיל לחצי הגמר. אנחנו מאוד בטוחים בעצמינו, למרות כל מה שקורה ושמים לרגע את הליגה בצד. אנחנו רוצים להשתמש בגביע כמינוף לאמונה שלנו בעצמינו, בסיכויים שלנו להישאר בליגה וכדי לפתוח את הפלייאוף עם אנרגיות ורוח גבית שהגביע יכול לספק לנו עם ההעפלה לחצי הגמר".
ירדן כהן: "משחק בגביע ובמיוחד בשלבים האלה זה מיוחד. המאמן גל כהן והצוות מכינים אותנו בצורה הכי טובה ורצינית שיכולה להיות, אנחנו יודעים שבגביע הכל יכול להיות ואנחנו מגיעים בשביל לנצח ולעלות לחצי הגמר. אנחנו שמים למשחק אחד את הליגה בצד ומתמקדים בגביע, שזאת משימה בפני עצמה. האווירה בקבוצה טובה, כולם רעבים ונחושים לנצח ולהרים עוד יותר את מצב הרוח לפני המשימות בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי