עידן כהן ושי אייזן צפויים לפתוח בהרכב הפועל ת"א נגד רעננה

עידן כהן, עומרי אלטמן
עידן כהן, עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

המגן והקשר אמורים לתפוס את מקומם של אבו עביד ולקס המוצהבים, כשקלינגר צפוי להמשיך עם ינקו, בוזגלו ודמארי ב-11. במועדון מבינים: יותר סביר להגיע לאירופה דרך הגביע

(גודל טקסט)

אחרי העלייה הדרמטית לפלייאוף העליון, בו הקבוצה תרוויח מענק בגובה 150 אלף ש"ח מהמנהלת עבור כל ניצחון ומחצית מהסכום עבור תוצאת תיקו, הפועל תל אביב תארח מחר (רביעי ב-19:30) את הפועל רעננה במסגרת רבע גמר המדינה ותקווה להמשיך את התקופה הטובה ולהעפיל לשלב ארבע האחרונות של המפעל בו היא לא זכתה מאז 2012. עונת 2011/12 הייתה גם הפעם האחרונה בה הגיעה לשלב זה במפעל.

בהפועל תל אביב מבינים כי לקבוצה יש סיכוי טוב יותר להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הגביע. "כל עוד אנחנו לא במאבק על המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה בסיטואציה כזו או אחרת, המשחק מול הפועל רעננה מאתגר אותי יותר מאשר הפלייאוף העליון", הבהיר המאמן ניר קלינגר לקראת המפגש בבלומפילד.

קלינגר מתכוון לבצע לפחות שני שינויים בהרכב, כשאיאד אבו עביד וניר לקס ייעדרו בגין צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומם יתפסו עידן כהן ושי אייזן, שסיים לרצות עונש הרחקה מהדרבי. מי שימשיכו לקבל מהמאמן את הקרדיט ב-11 הם אריק ינקו שהצטיין בשבת, מאור בוזגלו ועומר דמארי. עוד בהפועל תל אביב, הדיון המשמעתי בעניינה נדחה לבקשת הקבוצה ולא ייערך מחר.

הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, שי אייזן, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, עומר דמארי.


יחגגו גם מול רעננה? קלינגר, אלטמן ופירסמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי