גיא לוזון: "לבית"ר יש את החלק הקדמי הכי טוב במדינה"

גיא לוזון
גיא לוזון | ספורט1

מאמן מכבי פתח תקווה דיבר לקראת המפגש עם הירושלמים ברבע גמר הגביע: "הסיכויים שלנו שווים". על כך שהוא פוגש את האקסית: "לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, הפסד או ניצחון לא ישפיעו על הערך העצמי שלי"

(גודל טקסט)

כשהיא מובילה את טבלת הליגה הלאומית בבטחה, מכבי פתח תקווה תגיע מחר (חמישי) לאצטדיון נתניה ותפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה, כשהמטרה של גיא לוזון ושחקניו תהיה להמתיק עוד יותר את העונה המוצלחת שעוברת עליהם. הבוקר התייצב המאמן למסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"אני לא חושב שמשחק אחד יכול לקבוע איפה אנחנו עומדים לקראת השנה הבאה", פתח לוזון את דבריו, "שום דבר שיקרה במשחק הזה לא ישנה את דעתי על שחקנים שלי או על הקבוצה שלי לקראת העונה הבאה".

על הסיכויים שלו להתמודד בצורה ראויה עם החבורה של רוני לוי אמר המאמן: "אין שאלה. אנחנו ברבע הגמר בזכות ולא בחסד. הסיכויים שלנו להגיע לחצי הגמר שווים לאלו של כל קבוצה אחרת".

גיא לוזון (אודי ציטיאט)
גיא לוזון (אודי ציטיאט)

על היריבה: "אין ספק שלבית"ר יש את החלק הקדמי הכי טוב במדינה מבחינת כישרון. כדי לעלות שלב נצטרך להיות מי שאנחנו ולהביא את הנקודות החיוביות שלנו לידי ביטוי. אנחנו יותר מתרכזים בעצמנו".

לוזון התייחס גם לכך שהוא פוגש את קבוצתו לשעבר: "הרצון שלי להיות בחצי הגמר הוא אותו רצון גם אם היריבה הייתה שונה. אני נמצא במקום שטוב לי בו ושמח בחלקי ולא מתעסק בהם. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, אלא למועדון שאני נמצא בו, שאני עושה את המקסימום בכל יום. הפסד או ניצחון לא ישפיעו על הערך העצמי שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי