קלינגר: "לא היינו יהירים. אין לדעת מה היה קורה אם היה קהל"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב אחרי ה-2:0 למכבי פ"ת בחצי גמר הגביע: "זה מאוד מעציב, צר לי בשביל האוהדים". דגני: "גיא לוזון אוהב את משחקי המילים"

(גודל טקסט)

איזה ערב כואב עברה הפועל תל אביב. האדומים כבר פנטזו על גמר גביע ראשון מאז 2012, אז גם זכו בתואר האחרון שלהם, אך הודחו הלילה (שלישי) בחצי הגמר מול מכבי פתח תקווה עם 2:0 מאכזב תוך יכולת חלשה. ההדחה הגיעה דווקא לאחר תקופה טובה של הפועל, אך מוליכת הליגה הלאומית ניצחה בצדק עם יכולת מצוינת וניר קלינגר צריך לעשות חושבים איך דווקא במשחק הכי חשוב של קבוצתו העונה – היא כשלה.

המאמן המאוכזב אמר בסיום ההתמודדות: "אנחנו מאוד מאוכזבים. זה רגע לא קל, אבל בהתחשלות של קבוצה ובנייה של מערכת בריאה צריך לדעת לקבל גם את הדברים האלה. זה מאוד מעציב, גם את האוהדים וגם אותנו, אבל זה חלק מהמשחק ואנחנו צריכים להמשיך קדימה. השער המהיר שספגנו שיבש לנו את כל ההכנות והכניס את הקבוצה ללחץ, וגם ככה הלחץ היה עלינו. ניסינו כל השבוע להחדיר לשחקנים לראש שזה הולך להיות משחק קשה. זה פחות עבד. עשינו טעות טקטית – היינו צריכים לשחק מהאגפים ולא עשינו את זה מספיק".

"מכבי פ"ת לא לחצה אותנו למעט הדקות הראשונות. בעטנו הרבה לשער אבל זה לא היה מספיק איכותי", הוסיף קלינגר והמשיך: "שחקנים שהיו צריכים להביא את האקסטרה, את החדות ואת הרוגע לא עשו את זה יום. שחקן שמגיע למעמד כזה צריך להביא את עצמו".


עומרי אלטמן ומוטי ברשצקי מאוכזבים (אודי ציטיאט)

האם הוא מרגיש שהשחקנים שלו היו יהירים: "בשום פנים ואופן לא. זה לא קרה. רצינו לעלות לגמר, להביא את הגביע ולהמשיך את העונה החלומית שלנו. השער המהיר הכניס את כולם למתח מיותר. לא היה שקט נפשי בפעולות האחרונות".

החלטות השיפוט: "אני לא יודע אם היו טעויות או לא של השופט עם ה-VAR, אני לא ראיתי. אלה דברים שיכלו להחזיר אותנו למשחק, אבל לצערי זה לא קרה. לא נוריד את הראש, זה חלק מהספורט".


האם יש עוד על מה לשחק העונה:
"כן. יש לנו עוד מטרות. אנחנו בונים עם חשיבה קדימה. חשוב לי ולמשה סיני לעשות דרך אחרת ולא להסתמך רק על רכש. אני מאוד מאוכזב. בחלומות הכי שחורים לא ראיתי את זה קורה. מצד שני, השחקנים הם בני אדם. צריך לדעת לסלוח על זה ולהמשיך הלאה". 


רז שלמה מאוכזב (אודי ציטיאט)


מה היעדים בעונה הבאה:
"צריך לדעת להתנהל נכון, לסיים את הפלייאוף הנוכחי ולהמשיך לשחק כדורגל טוב. ננסה לטפס כמה שיותר בטבלה עד סיום העונה. צריך לתת גם קרדיט לשחקנים, זה משחק רביעי בעשרה ימים ואין ספק שזה קצת השפיע. היינו צריכים לנצח. השער בדקות הפתיחה עבד לטובת מכבי פ"ת גם מנטלית וגם מקצועית. צר לי בשביל האוהדים. לעולם לא נדע מה היה אילו היה קהל ביציע, אני מקווה שהוא יחזור בקרוב, אבל אלה כבר לא עניינים שלי".

הקפטן אוראל דגני הוסיף: "קיבלנו משום מקום בהתחלה. לא חשבנו שנתחיל ככה את המשחק. נקלענו לפיגור ונהיה קצת לחץ. יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה. לא היינו מספיק חדים בפעולות האחרונות שלנו. אני חושב שהגענו לכמות מצבים טובה, אבל הרגל המסיימת והפס האחרון לא היו טובים ובגלל זה הפסדנו".


האם המשחק הזה יעצור את המומנטום שהיה לפניו
: "אני לא חושב שזה ישפיע. ייקח לנו יום או יומיים, אבל נעבור את זה. איפה שהתחלנו את העונה ואיפה שאנחנו עכשיו זה משהו אחר לגמרי. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים מאוד, אני מחזיק מהמון שחקנים פה".


האם הוא חושב שהייתה שאננות מצד הקבוצה:
"אני לא חושב שזה היה עניין מנטלי. גיא לוזון אוהב את משחקי המילים שהיו במסיבת העיתונאים לפני המשחק, הוא חי מזה. מגיע למכבי פ"ת כל הכבוד".


דגני מאוכזב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי