ברק בכר: "אם יצטרפו שחקנים נוספים? יכול להיות שיהיו הפתעות"

play
היעד הבא, בלגרד? ברק בכר | ברני ארדוב
משפתי עשוי לפתוח בגביע, בכר: "נתניה במומנטום הכי טוב בליגה" 03:52

מאמן מכבי חיפה לא שלל אפשרות של חיזוק הסגל ביום האחרון לחלון ואמר אחרי ה-2:2 נגד מכבי נתניה בגביע: "ככה אנחנו צריכים להיראות, זו תוצאה לא רעה". רן קוז'וך: "טעויות הן חלק מהמשחק, זה קורה"

(גודל טקסט)

גשם כבד ירד הערב (שלישי) בנתניה, אבל זה ממש לא פגע בהנאה ובאיכות המפגש בין מכבי נתניה למכבי חיפה, במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. דין דוד כבש ראשון והעלה את מכבי חיפה ליתרון אחרי 31 דקות, אבל המקומיים הפכו משערים של פטריק טוומאסי (49) ועומרי גנדלמן (, יתרון שלא החזיק מעמד זמן רב כי מוחמד אבו פאני קבע בדקה ה-84 2:2 שמעביר את ההכרעה לגומלין בכרמל ב-28 בפברואר.

"הבקענו שני שערים ממהלכי כדורגל, שחקנים היו בעמדות ולחצו, אני יוצא אופטימי – ככה הקבוצה צריכה להיראות", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה ברק בכר, "החילופים עזרו לנו מאוד, גם שינינו שיטה בפיגור וזה עזר לנו. הצלחנו להתעשת אחרי שספגנו שערים ולשמחתי גם ראינו את האיכות של המגנים שחזרו מפציעות. היום זה היה נראה הרבה יותר טוב".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה
היעד הבא, בלגרד? ברק בכר | ברני ארדוב

על כך שהעלה מהספסל את השחקנים הבכירים במחצית השנייה אמר בכר: "יש המון שיקולים. שחקנים שיחקו לפני שלושה ימים ורצינו לשמור עליהם, אבל אני שמח שהם עלו מהספסל והצליחו לעזור. אני גם שמח שפייר חזר והצלחנו לשלב אותו. הפציעה של פיירו מעיבה, אבל חוץ ממנו אני מאמין שיעמוד לרשותנו כל הסגל בקרוב".

אם אפשר לומר שאחרי עוד משחק ללא הניצחון הקבוצה במשבר: "שכל אחד יגדיר את זה איך שהוא רוצה, אבל ברור שאנחנו בתקופה פחות טובה. התוצאה היום לא רעה, בטח בהתחשב בזה שחזרנו מפיגור ושיש עוד משחק אצלנו בסמי עופר. אני לוקח את 20-25 הדקות האחרונות, ככה מכבי חיפה צריכה להיראות, רק להרבה יותר דקות".

על החתמת דיא סבע: "הוא שחקן מצוין שאמור לעזור לחבר'ה המוכשרים האלה להיות עוד יותר טובים. אין ספק שהוא תוספת כוח אדירה עבורנו. אני לא נכנס למאבקים מול קבוצות אחרות, אבל אני שמח שהוא בחר בנו".

אם מכבי חיפה תצרף שחקן נוסף מחר ביום סגירת החלון: "יכול להיות שיהיו הפתעות, אני לא יכול להגיד לא ואני לא יכול לומר שכן. בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים".

לדברי בכר הוסיף מוחמד אבו פאני, כובש שער השוויון: "מכבי נתניה קבוצה חזקה וקשה, בטח בבית ועם מזג אוויר כזה. התוצאה משקפת, הכי חשוב שהעברנו את ההכרעה אלינו הביתה. הגענו כפייבוריטים, אבל קשה במזג האוויר הזה ופגשנו קבוצה מצוינת. משבר? אנחנו בסופו של דבר מקום ראשון בליגה ובעמדה מצוינת לחצי גמר גביע. אני לא חושב שזה משבר. תקופה פחות טובה, כמו שקורה לכל קבוצה בעולם. נצא מזה".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה ביציע
צפה בחבריו החדשים מהיציע. דיא סבע | ברני ארדוב

מן העבר השני אמר רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה: "המומנטום התהפך והם הצליחו להבקיע, חבל, אבל זה חלק מהמשחק. נבוא לגומלין ונצטרך לעשות שם את העבודה. אם היינו חכמים, במומנטום שנוצר יכולנו לנצח את המשחק הזה, אבל בסופו של דבר התוצאה משקפת. שחקני ההגנה עשו משחק מצוין ולפעמים יש טעויות. זה קורה, זה חלק מהמשחק. גם אם היינו מנצחים היום 0:3, גומלין בחיפה הוא לא פשוט. אם רוצים לקחת תואר כמו גביע המדינה, צריך לעשות את העבודה שם".

על החיזוקים שנעשו: "אני מאוד מרוצה ממה שעשינו בחלון הזה, קיבלנו את כל מה שרצינו. צריך לחבר את הקבוצה וללכת קדימה".

עומרי גנדלמן הוסיף: "מאוכזב, עשינו מחצית ראשונה טובה וידענו לחזור לעשות את המהפך. היינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה. אנחנו מאוכזבים כי הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה. ידענו שזה יגיע ונחזור לעצמנו, נראינו טוב באימונים. זה תהליך. אני עובד קשה כל יום, גם בתקופות פחות טובות, ומנסה להביא את היכולת שלי עבור הקבוצה. אני שמח שזה מצליח. יש זמן עד הגומלין, נגיע לשם ונעשה הכול כדי לעבור שלב".