בכר: "אקח אחריות, כשמפסידים המאמן אשם. אצילי בתקופה פחות טובה"

play
ברק בכר מאמן מכבי חיפה | ברני ארדוב
שידור חי: הגרלת חצי גמר הגביע 05:38

מאמן מכבי חיפה לאחר ההדחה מהגביע: "המשחק הוכרע על טעות אחת. נסיק מסקנות, נתבאס קצת ונתכונן לדרבי. המטרה כרגע היא אליפות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נפרדה הערב (שלישי) מחלום הדאבל לאחר שאיבדה יתרון והפסידה בביתה 2:1 בהארכה למכבי נתניה בגומלין רבע גמר הגביע. הירוקים רצו לחזור למעמד חצי הגמר בפעם השלישית ברציפות, אבל השער של דיא סבע בדקה ה-28 לא הספיק, כשלירן רוטמן (49) ופטריק טוומאסי (99) העניקו את הניצחון לאורחת ושלחו את האלופה להתמקד בליגה בלבד, 32 שנה אחרי הדאבל היחיד בתולדותיה.

ברק בכר המאוכזב סיכם: "זה גביע, משחקים נגד קבוצה בכושר טוב, בדקות הטובות שלנו לא הצלחנו להבקיע, בדקות הפחות טובות ספגנו. זה כואב, יש לנו חוק 24 שעות, נהיה עצובים 24 שעות ואז נתכונן לדרבי. שיחקנו נגד קבוצה טובה שלחצה אותנו, היינו חשופים. זה משחק גביע טיפוסי בין שתי קבוצות טובות, המשחק הוכרע על טעות אחת, זה חלק מהמשחק, ממשיכים קדימה. "לא רואה שום דבר חיובי כשמפסידים, אבל זה היסטוריה, אי אפשר להחזיר את מה שהיה".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה מאוכזב
למרות השער שלו, מכבי חיפה בחוץ. דיא סבע | ברני ארדוב

המאמן המשיך: "פתחנו טוב ויכולנו להוביל 0:2, ספגנו גול מיותר. היו לנו חילופים טובים שהכניסו אנרגיות ואיכות. כשמפסידים תמיד מה שבדיעבד לא נכון, אם היינו מנצחים הכול היה בסדר. כשמפסידים אומרים שהמאמן אשם, אקח אחריות. מבאס לעוף מהגביע, עשינו דרך יפה וניצחנו בדרבי בשמינית גמר, הפסדנו לקבוצה שהייתה יותר טובה מאיתנו, הגיע לה. נסיק מסקנות, נתבאס קצת ונתכונן לדרבי. המטרה היחידה כרגע היא אליפות, אנחנו בעמדה לא רעה בכלל. נקווה לשמח את הקהל אחרי האכזבה הערב".

על הוצאת דיא סבע: "רציתי לעשות שלושה חילופים, זה מה שהחלטתי באותו רגע".

על עומר אצילי: "הוא בתקופה פחות טובה. הוא רוצה ומנסה, דברים לא מסתדרים. תומכים בו ובטוחים שייתן לנו עוד הרבה".

שון גולדברג הוסיף: "כמובן שמבאס, מאוד רצינו לעלות שלב. יש לנו עכשיו מטרות אחרות להתרכז בהן. לא היינו מספיק חדים. הגענו למצבים והמשחק היה קצבי ויכול היה להיות מוכרע לשני הצדדים, לצערי הוכרע בצד השני בהארכה. לפעמים הדברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים. הפסדנו וזה חלק מהעניין. צריכים להרים את הראש מהר, יש לנו את הליגה. אלה החיים של כדורגלן, צריך להתאושש מהר ולשמח את האוהדים בדרבי".