ז'וסואה: "צריכים לעלות למגרש כאילו זה המשחק האחרון בחיינו!"

ז'וסואה, אלטון אקולטסה, לואי טאהא
ז'וסואה, אלטון אקולטסה, לואי טאהא | דני מרון

לקראת גמר הגביע, קשר הפועל באר שבע חימם את האווירה: "רוצים לסיים את הערב כמו ענקיים". ג'ון אוגו התייחס גם הוא למפגש מול מכבי פ"ת: "אני עדיין לא יכול לשכוח את ההפסד האחרון בגמר"

(גודל טקסט)

גמר הגביע הוא תמיד יום חג בכדורגל הישראלי, ואפילו העובדה המצערת שלא יהיה קהל במגרשים, לא תצליח להשבית לחלוטין את השמחה. השחקנים של המחנה האדום כבר לא יכולים לחכות ובראשם הכוכב הפורטוגלי של הקבוצה ז'וסואה שכתב פוסט חגיגי לקראת המפגש באצטדיון בלומפילד.

"היום זה היום שכולנו רצינו וחלמנו להגיע אליו. אנחנו השחקנים נתמודד מול היום הזה, כאילו הוא היה היום האחרון או המשחק האחרון בחיינו! יש לנו רצון עז לסיים כמו ענקיים. חוק מספר 1 – אף פעם אל תהיה מספר 2. יאללה הפועל באר שבע", כתב הקשר באינטסגרם היום (שני) בשעות הבוקר.

מי שעוד יעקוב אחרי הגמר, הוא ג'ון אוגו שלא זכה בתואר היוקרתי ובשנתו הראשונה בבירת הנגב קבוצתו הובסה 6:2 על ידי מכבי תל אביב בגמר הבלתי נשכח: "מאחל בהצלחה היום לאחים שלי ולמשפחה שלי הפועל באר שבע. אני עדיין לא יכול לשכוח את הפעם האחרונה ששיחקנו בגמר והפסדנו בדרך מצערת. אני סומך עליהם חברים שתביאו את הגביע לעיר באר שבע".

ג'ון אוגו. מתמקד במשחק מול מכבי תא
ג'ון אוגו. מקווה שהגמר מול פ"ת יסתיים אחרת | צילום: דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי