לוזון: "הגביע מגיע לב"ש. כמעט בלתי אפשרי לשמור על ז'וסואה"

גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי פתח תקווה הודה לאחר ההפסד בגמר: "האיכות והניסיון עשו את שלהם, הגול הכניס להם אנרגיה ולנו בלבול". על ההחלטה לפתוח עם חברון בשער: "הייתי עושה את זה גם בדיעבד"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה עונה אדירה מבחינתה. היא הייתה דומיננטית לכל אורך העונה ועלתה בצדק מהמקום הראשון בליגה הלאומית בחזרה לליגת העל וגם לגמר גביע המדינה הגיעה אחרי שהדיחה קבוצות ליגת העל בזו אחר זו.

למרת הכל, הערב (שני) באצטדיון בלומפילד היא לא הצליחה להתמודד עם הפועל באר שבע ופספסה הזדמנות פז לזכות בגביע ראשון שלה מזה 68 שנה.

המאמן גיא לוזון הודה בסיום: "אני חושב שהאיכות והניסיון של הפועל באר שבע עשו את שלהם במחצית השנייה. היה משחק מאוזן עד אז שיכול היה ללכת לשני הכיוונים וכל קבוצה הגיעה להזדמנויות, אבל הגול הכניס להם אנרגיה ולנו בלבול. הם היו טובים מאיתנו והגביע מגיע להם".

גיא לוזון | דני מרון

ההחלטה לפתוח עם דור חברון בשער: "לא טעיתי. בדיעבד תמיד אפשר להגיד, אבל אם הייתי צריך לקחת את אותה החלטה, הייתי לוקח. אם עקבתם אחרינו, חברון נכנס להרכב במשחקים האחרונים ומרגע זה היה פנטסטי והציג יכולת יוצאת מן הכלל, גם היה איש המשחק נגד כפר קאסם. הייתי עושה את זה גם בדיעבד".

דור חברון | דני מרון

על ז'וסואה שניצח את המשחק עבור ב"ש: "זה כמעט בלתי אפשרי לשמור על ז'וסואה. הוא מתוחכם, טכני, ערמומי, הוא באמת שחקן ברמה מאוד גבוהה ואם היינו שומרים אותו אישית זה היה פוגע לנו במשחק. אני לא מאמין בכדורגל הגנתי, לחכות מאחורה ולהתפלל לנס – היינו מכבי פתח תקווה, קבוצה שניצחה את בית"ר ירושלים, הפועל ת"א וקריית שמונה וקבוצות בליגה הלאומית בזכות כדורגל. המשכנו לנסות לשחק כדורגל והיום ב"ש הייתה טובה יותר".

ז'וסואה
ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי