לוזון לשחקניו: "תרימו את הראש, זו עונה מדהימה", זובאס יגיע?

במכבי פ"ת התאכזבו מההפסד בגמר להפועל ב"ש: "הייתה לנו הזדמנות, נקווה לזכות בעונה הבאה", הוסיף המאמן. טוויטו: "האמנו באמונה שלמה שאפשר לצאת עם תואר". לקראת העונה הבאה: בקבוצה מחפשים שוער חדש

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה להפועל באר שבע. הלוזונים האמינו לפני המשחק שיוכלו לזכות בגביע ראשון לאחר 68 שנים, אבל נכנעו 2:0 משני שערים במחצית השנייה לקבוצה שהוכיחה לא רק פערי רמות, אלא גם ניצלה את הניסיון במעמדים שכאלה כדי לזכות בגביע.

"עשיתם עונה מדהימה. תרימו את הראש", אמר גיא לוזון בסיום לשחקנים. "עשינו את שלנו העונה ונקווה לזכות בעונה הבאה". גם שחקנים בקבוצה הודו לאחר המשחק: "אין מה לעשות, באר שבע קבוצה יותר איכותית, אבל זה מבאס כי הייתה לנו הזדמנות לקחת גביע היסטורי וזה פשוט חבל".

דור חוגי ולידור כהן | דני מרון

כעת, בפתח תקווה יחלו לתכנן את העונה הבאה בליגת העל. לידור כהן ערך את משחקו האחרון בקבוצה ויעזוב, כשגם צחי גיגי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת לא ימשיך. באשר למועמדותו של דני עמוס, במועדון הבינו כי השוער קרוב לסיכום על המשך דרכו במכבי נתניה ופנו בימים האחרונים לשוערה של בני יהודה בשנים האחרנות, אמיליוס זובאס. השוער יוסי גינזבורג התאכזב שלא פתח אמש ולמרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, בין הצדדים יש הסכם הוא רשאי לעזוב אם לא יהיה השוער הראשון של הקבוצה.

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס. לא מתלהב לחתום במכבי פתח תקווה | מאור אלקסלסי

כידוע, המלאבסים החתימו עד כה את יינון אליהו מהפועל רמת גן וינסו גם לחזק את ההגנה בשחקן ישראלי נוסף כשגיששו כבר נעשו עם טל מכלוף שסיים את חוזהו בהפועל כפר סבא.

"תחושה קשה ומבאסת, היינו מרחק נגיעה מעונה מדהימה עם סיום מתוק", סיכם באכזבה בסיום המגן השמאלי דודי טוויטו שהתייחס למידת האמונה של קבוצתו לפני המשחק: "לא סתם הגענו למעמד הזה. הדחנו קבוצות גדולות מליגת העל כמו בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. האמנו באמונה שלמה שאפשר לסיים את העונה הזאת עם תואר".

הסיבות להפסד: "אני חושב שלא היינו במיטבנו היום, לא היינו מרוכזים עם הכדור ונתנו יותר מדי חופש פעולה לז'וסואה".

דודי טוויטו | דני מרון

סיכום העונה: "בסופו של דבר לא זוכרים את הפיינליסטיות, אבל עדין עשינו עונה מדהימה. זה לא מובן מאליו שעלינו ליגה בתחילת הפלייאוף והגענו לגמר הגביע אחרי שהדחנו קבוצות מצמרת ליגת העל עם קבוצה מאוד צעירה".

ההפסד השני הרצוף בגמר: "כואב מאוד להפסיד בפעם השנייה. אתה מרגיש שאתה נוגע בגביע ובסופו של דבר מפסיד. אני אופטימי להמשך ומקווה בעזרת השם שאזכה בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי