נוף הגליל הדיחה מהגביע את הפועל פ"ת, שמינתה את חיים שאבו

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

במשחק שפתח את סיבוב ז', שערים מאוחרים של מוניר חוג'יראת ופז בן ארי שלחו את המשחק להארכה ואלי בלילתי קבע 1:2. המפסידה הודיעה על מאמן חדש, במקומו של קלמן סבן

(גודל טקסט)

סיבוב ז' של גביע המדינה יצא היום (שני) לדרך עם המשחק בין הפועל פתח תקווה להפועל נוף הגליל באצטדיון המושבה. הצפוניים ניצחו 1:2 בהארכה והעפילו לסיבוב ח', שם ימתינו לקבוצות ליגת העל ולשאר העולות. כמעט כל יתר המשחקים ייערכו מחר וביום רביעי הסיבוב יושלם, עם המפגש בין הפועל רעננה להפועל איכסל.

כיאה לדרמה האופיינית לגביע המדינה, המשחק התעורר מאוחר והשער הראשון הגיע רק בדקה ה-74 מרגלו של מוניר חוג'יראת. 10 דקות אחר כך, המלאבסים זכו להזדמנות פז לחזור למשחק כשנשרק לזכותם פנדל, ופז בן ארי לא התבלבל, קבע שיוויון מאוחר ושלח את המשחק להארכה. שתי דקות מפתיחתה, אלי בלילתי החזיר את היתרון לאדומים, שהצליחו לשמור עליו עד לסיום.

זהו הניצחון החמישי בששת המשחקים האחרונים לקבוצה של ירון הוכנבוים, שנמצאת במומנטום נהדר ומוליכה את הליגה הלאומית. המלאבסים, מצדם, יתפנו כעת למאבק ההישרדות בליגת המשנה, בה הם מדורגים במקום ה-14 בטבלה.

לאחר המשחק, הפועל פתח תקווה הודיעה על מינויו של חיים שאבו למאמנה החדש. שאבו חתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת ויחליף את מסאי דגו שפוטר לאחרונה. "אני מאוד מתרגש ושמח לחתום במועדון כמו הפועל פתח-תקוה, מחכה לאתגר ויודע שיש לנו הרבה עבודה קשה. אני מגיע כדי להצליח עם הקבוצה ובעז"ה מקווה שהדרך תאיר לי פנים", אמר שאבו לאחר החתימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי