גביע המדינה: ערן לוי הודח, שער ניצחון דרמטי לעמאשה

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

סיבוב ז': מרמורק והכוכב נוצחו 2:0 על ידי נורדיה. האדומים אשדוד העפילו אחרי 0:2 על מכבי בני ריינה. חמישייה להפועל רמת גן, אבוחצירה ובוארון להטו. החלוץ הוותיק עלה מהספסל וכבש בהארכה לטירה נגד רמת השרון

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול הפועל פתח תקווה הפסידה לנוף הגליל ועפה מהמפעל בתום הארכה, משחקי סיבוב ז' בגביע המדינה נמשכו היום (שלישי) עם לא פחות מ-11 מפגשים מסקרנים. במוקד: ערן לוי והפועל מרמורק הודחו אחרי 2:0 מאכזב מאוד לנורדיה, יובל נעים ואדומים אשדוד העפילו עם 0:2 על מכבי בני ריינה, הפועל ראשון לציון הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על הפועל בני פרדיס והפועל עכו העפילה עם 0:2 מאוחר על הפועל בועיינה.

במשחקים נוספים, הפועל אום אל פאחאם של מטי איוניר גברה 0:1 בחוץ על הפועל מגדל-העמק והפועל בקעת הירדן השיגה 1:3 נגד איחוד מג'דל כרום. את הדרמה קיבלנו בהתמודדות בין הפועל אזור לבני לוד, שהלכו לדו קרב פנדלים לאחר 2:2 בתום 120 דקות. בתום 12 בעיטות מהנקודה הלבנה, לוד של המאמן אביבי זוהר ניצחה 4:5 והעפילה לשלב הבא.

בית"ר תל אביב, השנייה בטבלה בליגה הלאומית לא התקשתה מול מכבי הרצליה.רונן חנצ'יס כבש צמד מבריק תוך שלוש דקות ולא הותיר סיכוי להרצליה. בדקה ה-20 הוא נהנה מפנדל גבולי, הטעה את אבי איבגי ובעט בקלות לרשת. בדקה ה-23 זה היה מרשים הרבה יותר עם כדור חופשי נפלא שלא הותיר סיכוי לשוער. המארחת הייתה יכולה לכבוש פעמיים (57 ו-58) במתפרצות אך החמיצה ברשלנות. בדקה ה-62 המחליף מופלח שלאעטה כבש את השער השלישי בקלילות.

הפועל רמת גן של עופר טסלפפה שהגיעה למשחק לאחר שני משחקים ללא שער, הייתה אחראית להצגה הגדולה של יום המשקים. היא לא יכלה לחלום על פתיחה טובה יותר. כבר אחרי דקה אחת החלוץ עומר בוארון כבש את שער היתרון. בדקה ה-16 ירדן אבוחצירה שלח בעיטה נהדרת לרשת מהאוויר לרשת. בדקה ה-35 הגיע שער שלישי במתפרצת נהדרת. בוארון הטעה בקלילות את שחקן ההגנה והשלים צמד, מחמאות לאבוחצירה על הבישול.

ערן לוי | יוסי סוריק

ההפתעה של הערב הגיעה מצידה של מ.ס טירה שהדיחה את הפועל רמת השרון מצמרת הליגה הלאומית. דור מלכה קיבל מסירת עומק נהדרת בדקה ה-22 ומול השוער החלוץ לא התקשה, בעט לפינה וחגג בסלטה אופיינית. שתי דקות להפסקה יונתן לוי ניצל שגיאה בהגנה של האורחת מליגה א' והשווה עם שער בכורה שלו ברמת השרון. בדקה ה-111 עמוק בהארכה טירה ניצלה הזדמנות והמחליף וויאם עמאשה שעלה מהספסל כבש את שער הניצחון המרגש.

מועדון ספורט כפר קאסם גברה על מכבי אחי נצרת בהארכה בקרב על טהרת הליגה הלאומית. איתי אלקסלסי השאיר את כפר קאסם בעשרה שחקנים בדקה ה-37 אך עוז פרץ העניק לקבוצתו את שער הניצחון בדקה ה-112.

משחקי סיבוב ז' בגביע המדינה

א.ס. נורדיה ירושלים – הפועל מרמורק 0:2
כבשו לנורדיה: אסף גובזה פנדל (51), אשר מששה (96)
מכבי בני ריינה – אדומים אשדוד 2:0
כבש לאשדוד: אחמד מילאד (59), נועם גיסין (88)
הפועל בועיינה – הפועל עכו 2:0
כבש לעכו: רז טוויזר (77), ערן ביטון (81)
הפועל בני פרדיס – הפועל ראשון לציון 2:1
כבשו לראשון לציון: דן כדורי (55), ליאור קצב (74)
כבש לבני פרדיס: מוחמד אבו ראס (49)
הפועל מגדל-העמק – הפועל אום אל פאחם 1:0
כבש לאום אל פאחם: עבד ג'בארין (63)
הפועל אזור – בני לוד 2:2 בתום 120 דקות ו-5:4 בפנדלים
כבשו לאזור: גל ספיר (26), נתנאל חגאני (50)
כבש ללוד: סאן טוריאל (70), אור הק (77)
איחוד מג'ל כרום – הפועל בקעת הירדן 3:1
כבשו לבקעת הירדן: אלון לוי (34), אליחי צברי (41 ו-57)
כבש למג'דל כרום: עומר עבאדי (24)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי