נקבעו מועדי הגביע: ב"ש תארח את מכבי ת"א ב-21 בפברואר

ז'וסואה, דן ביטון | דני מרון

לאחר שהארכת הסגר דחתה את המשחקים, ההתאחדות לכדורגל פרסמה את מועדיהם החדשים: הקבוצה שזכתה בתואר תפגוש את האלופה בעוד כשלושה שבועות, מכבי חיפה נגד א.א פאחם יום לפני כן. וגם: פורסמו תאריכי הליגה הלאומית

(גודל טקסט)

לאחר שהארכת הסגר הביאה לדחיית משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה אמש (ראשון), ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום את המועדים החדשים למשחקים שייערכו מאוחר יותר החודש. כמו כן, מנהלת הליגות הודיעה על מועדי מחזורים 20 עד 24 בליגה הלאומית, שתחזור לפעילות ביום שישי הקרוב במקום הערב.

המשחק המרכזי של סיבוב ח', שבו הפועל באר שבע הייתה אמורה לארח את מכבי תל אביב השבוע, יתקיים בסופו של דבר ב-21 בחודש בשעה 20:45. מכבי חיפה תשחק יום לפני כן ב-20:00, נגד הפועל אום אל-פאחם בסמי עופר, כאשר שעתיים מוקדם יותר בני יהודה תארח את הפועל חיפה בבלומפילד. ב-21 תשחק גם בית"ר ירושלים שתפגוש את הפועל עכו בצפון וביום שני ה-22 בפברואר, הפועל תל אביב תארח את הפועל עירוני אשקלון.

מעבר לכך, מכבי נתניה תשחק בביתה נגד הפועל בקעת הירדן בשישי ה-19 בחודש ב-13:00, מכבי פ"ת תצא לנס ציונה למשחק שיתקיים שעה לאחר מכן. בני סכנין והפועל חדרה יתמודדו זו מול זו שלושה ימים לאחר מכן ב-19:45, מ.ס אשדוד תארח את הפועל רעננה ב-20:00 ורבע שעה לאחר מכן ייפתח המשחק שבו קריית שמונה תתארח אצל בית"ר תל אביב/בת ים.

מכבי חיפה נגד א.א. פאחם ב-20 בפברואר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי