גיא לוזון לקראת נס ציונה: "הכי חשוב להעפיל לשלב הבא"

פיינליסטית הגביע, מכבי פ"ת, תפגוש בסיבוב ח' את הכתומים מהלאומית. המאמן לא תרגל את ההרכב, אך צפוי להשיב ל-11 את ארמנדו קופר ויינון אליהו שריצו עונש הרחקה. אלבז אמר מנגד: "נעשה את המקסימום כדי לעלות"

(גודל טקסט)

לאחר עונה חלומית אשתקד שהסתיימה רק בהפסד צורב בגמר הגביע להפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה תפתח מחר את המסע השנתי שלה בגביע המדינה כשתפגוש את סקציה נס ציונה. "אנחנו שואפים לחזור לכדורגל הקצבי שאפיין אותנו ברוב המשחקים השנה והכי חשוב להעפיל לשלב הבא", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק.

לוזון לא תרגל את ההרכב הפותח למשחק, אך לא צפוי לערוך שינויים רבים מההרכב שהפסיד בתחילת השבוע להפועל חדרה. ארמנדו קופר (שב מהרחקה) ויינון אליהו (שב מצהובים) עשויים לחזור ל-11 הפותחים.

מנגד, הכתומים מהלאומית של אורי גוטמן, ינסו להפתיע כאשר המאמן צפוי לבצע מעין רוטציה בשל עומס המשחקים ולתת דקות משחק משמעותיות לשחקנים שלא שיחקו לאחרונה. מי שיפגוש את האקסית בה שיחק רק לפני שנתיים הוא החלוץ אלי אלבז: "אנחנו באים למשחק גביע שהכל יכול להיות בו. כמובן שמכבי פתח תקווה היא הפייבוריטית אבל אנחנו מבחינתנו נעשה את המקסימום לעלות שלב".

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן, ארד בר, גיא חדידה, אור אינברום, ארמנדו קופר, ליאל עבדה, תאי בריבו.

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא: גיא לוזון, ינון אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי