הקלה בפ"ת: "נס ציונה עשתה בונקר, אבל כל ניצחון הוא חשוב"

המלאבסים התקשו מול הקבוצה מהלאומית, אך מאמינים כי ה-0:1 בגביע ישפיע לטובה גם על סיומה של העונה הסדירה. דיניז עשוי לקבל דקות מול בית"ר ירושלים, במועדון מקווים שפרייר ינחת בימים הקרובים

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה חששו לפני המשחק מול סקציה נס ציונה, כי יתקשו להעפיל לשלב הבא ואכן הם נזקקו ל-120 דקות כדי לעשות זאת, אך בסיום, בזכות שער בהארכה של ליאל עבדה, החניכים של גיא לוזון סימנו וי והמשיכו במסע שהסתיים בשנה שעברה רק בגמר הגביע.

"היה משחק לא קל, אבל מה שחשוב הוא שעברנו אותו" אמרו במועדון. "היה קשה כי הם עשו בונקר, אבל מצד שני בתקופה הזאת כל ניצחון הוא חשוב. מצפים לנו עכשיו משחקים מול בית"ר ירושלים ובני יהודה בהמשך קריית שמונה. אם נדע לא להפסיד בהם, נעשה צעד לעבר הפלייאוף העליון".

לאחר עומס המשחקים, בפתח תקווה יתעסקו בימים הקרובים בהתאוששות וינסו לתת לשחקנים מעט מנוחה לקראת המשימות הקרובות בליגה. מי שמתקדם בשלבי החלמתו הוא הבלם הברזילאי מרקוס דיניז, שסבל מפציעה ונעדר מאז משחק הליגה מול מכבי ת"א באצטדיון המושבה כאשר לאחר קרוב לחודשיים בהן נעדר, הוא קרוב לחזרה לכשירות מלאה ועשוי להשתלב כבר במשחק הליגה החשוב מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

אור בלוריאן
אור בלוריאן | אודי ציטיאט

בעניין אחר, בקבוצה מקווים כי חלוץ הרכש החדש מורגן פרייר ינחת בארץ כבר בימים הקרובים כאשר חלה התקדמות בנושא הגעתו. כזכור, פתח תקווה ניהלה מגעים על מנת לספק לו אישור חריג לנחות בארץ כשבימים האחרונים מנסים במועדון למצוא לו טיסה וההערכות הן שהוא ינחת כבר בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי