ויטור כשיר ויפתח בהרכב. ברדה הזהיר מהקישור של מכבי ת"א

מיגל ויטור | דני מרון

הבלם הפורטוגלי, שסיכם על חוזה חדש, יעלה ב-11 של ב"ש בראשון. לוי וברקת נכחו באימון שוחחו לקראת המשחק. הפתעה בעמדת המגן: ביטון או רצון עשויים לפתוח. גם יוספי ומלי בפנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ללא מספר שחקני מפתח, בניהם אור דדיה, שון גולדברג, סינטיהו סלליך, דוד קלטינס, ז'וסואה ואלטון אקולטסה, הפועל באר שבע תפגוש מחר (ראשון) את מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה. מיגל ויטור ופארליי רוסה, שלא התאמן אתמול, אמורים להיות בסגל, אם כי הברזילאי לא ערך אימונים מלאים ביומיים האחרונים. הפורטוגי אמור לפתוח בהרכב לצד לואי טאהא. כפי שפרסמנו השבוע, חאתם עבד אלחמיד צפוי להיכלל בסגל למרות שאינו כשיר לגמרי. היום תורגלו עמית ביטון ואיתן רצון בעמדת המגן הימני.

רוני לוי, שצפה היום באימון המסכם, לא היה מעורב בו אך הוא אמור להגיע למשחק. גם אלונה ברקת נכחה בבית האדום ושוחחה עם המאמן החדש. באסיפה לקראת מכבי תל אביב שמו אליניב ברדה ומאור מליקסון דגש על מרכז השדה של הצהובים: "שימו לב שהם עושים כל הזמן חילופים באמצע, כל פעם מישהו אחר מקבל את הכדור. יש להם אותה תבנית התקפה", אמרו. 

מריאנו בריירו ומרסלו מלי תורגלו לאורך כל האימון, כשגם שגיב יחזקאל ותומר יוספי יעלו ב-11. מרואן קבהא ואנתוני וארן אמורים להשלים את ה-11.

הרכב משוער: אוהד לויטה, עמית ביטון (איתן רצון), לואי טאהא, מיגל ויטור, דודי טויטו, מריאנו בריירו, מרואן קבהא, מרסלו מלי, תומר יוספי, שגיב יחזקאל, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי