טוואטחה ואצילי אכזבו: "שחקנים קיבלו הזדמנות ואולי לא תהיה עוד אחת"

ג'וף גאירה, טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

המגן והקשר אמנם זכו לגיבוי בסיום, אולם התקשו ב-1:2 הדרמטי על הפועל אום אל פאחם ונראה כי ישובו לספסל בליגה. שבחים לדוניו ולמאבוקה, שחקן במכבי חיפה: "העיקר שחלום הדאבל חי וקיים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצליחה להעפיל לשמינית גמר גביע המדינה, אבל זה עלה לה בהרבה לחץ. מוליכת ליגת העל אירחה אתמול (שבת) את הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית וניצחה ברגע האחרון, משער של גודסוואי דוניו בתוספת הזמן.

"עברנו לשלב הבא ומעבר לזה אין מה לקחת מהמשחק הזה", אמרו במכבי חיפה לאחר הניצחון הדחוק, "חלום הדאבל חי וקיים וזה מה שחשוב", הוסיף שחקן בקבוצה. במועדון גם סיפרו שלמרות סגל חסר במיוחד ושבוע לא פשוט שעבר על השחקנים בעקבות אירועי הדרבי וכמובן התפרצות נגיף קורונה בקבוצה, הציפייה הייתה להרבה יותר ממספר שחקנים שקיבלו הזדמנות ולא לקחו אותה.

צפו בתקציר: ניצחון דרמטי למכבי חיפה בגביע

מי שאכזבו במיוחד היו טאלב טוואטחה ועומר אצילי: "הם קיבלו הזדמנות וכאשר השחקנים החסרים יחזרו, יכול להיות שלא תהיה עוד אחת", אמרו בקבוצה על יכולתם של המגן שחזר הקיץ מלודוגורץ והקשר שהצטרף בחודש שעבר מאפואל ניקוסיה. עם זאת, בקבוצה ציינו שטוואטה לא נמצא בכושר מלא ואילו היה ברור להם שאצילי לא יוכל לחזור לעצמו תוך חודש אחד בלבד והבהירו כי יש להם סבלנות. בכל מקרה, נראה כי השניים יירדו לספסל במשחק הבא נגד הפועל קריית שמונה בשבת.

מי שזכו למחמאות לאחר ה-1:2 הדרמטי היו המגן ארנסט מאבוקה ששוב היה מהבולטים בקבוצה וכמוהו גם דוניו שהרשים וכבש שער משחק שלישי ברציפות. ברק בכר זכה למחמאות על כך ששילב את שני הצעירים סתיו נחמני ונהוראי יפרח, כשעם האחרון מתנהל מו"מ להארכת חוזהו שמסתיים בתום העונה.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

באשר להתפרצות הקורונה בקבוצה והידבקותם של ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי, במועדון מצפים שבימים הקרובים כל השחקנים ישלימו את מנת החיסון השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי