שעות לפני מכבי ת"א: ברדה ומליקסון התייעצו עם רוני לוי

המאמן החדש של הפועל ב"ש עדיין לא העביר אימון, אך מסייע לשניים לאור החיסורים הרבים. לאחר המשחק: ויטור יחתום על חוזה וז'וסואה ייקרא לשיחה נוספת. השחקנים מאמינים: "יש לנו הרכב טוב, הם יגיעו עייפים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה למשחק הערב מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:45) עם שבעה שחקנים פצועים ומורחקים. העובדה הזאת גורמת ללא מעט בעיות לקראת המשחק ומאז אתמול ערך הצוות המקצועי שיעביר את המשחק, אליניב ברדה ומאור מליקסון, שיחות עם המאמן החדש רוני לוי. האחרון יעביר את האימון הראשון שלו רק מחר, אז גם ישוחח עם השחקנים ויכיר אותם לעומק ובינתיים הוא לא לקח חלק פעיל באימונים. הוא הגיע למתחם הבית האדום ושוחח עם אלונה ברקת, אבל עדיין לומד את הסגל.

המשחק הערב לא פשוט עבור צמד המאמנים, בעיקר כשמדובר במשחקו האחרון של ברדה על הקווים העונה. הוא צריך להתמודד עם חיסורם של מספר שחקני מפתח, כשאתמול התברר עד כמה הוא נאלץ לאלתר. בעמדת המגן הימני אמור לפתוח עמית ביטון, שמועדף על פני איתן רצון, כל זאת בתקווה שמיגל ויטור יעבור את מבחן הכשירות שמתוכנן לו לפני המשחק.

במחזיקת הגביע מגלים אופטימיות לקראת המפגש, אבל הבעיות לא מפסיקות להיערם. הפציעות של סינטינו סלליך ואלטון אקולטסה גרמו לבעיה בכנפיים. שניים מבין מרואן קבהא, רותם חטואל ואנתוני וארן יפתחו בהרכב, בהתאם להחלטה לגבי העמדה של שגיב יחזקאל. ברדה הדגיש השבוע את החשיבות של החוזק במרכז השדה והסביר לשחקנים כי זה היתרון הגדול של מכבי תל אביב עליהם ולכן הוא שוקל לאפשר לקבהא לפתוח יחד עם מריאנו בריירו ומרסלו מלי.

לוי ישב הערב ביציע לצד ברקת, אחרי שסיים את תקופת הבידוד. לאחר המשחק הערב באר שבע תתפנה גם להכרזה על המשך דרכו של מיגל ויטור, שכפי שפרסמנו לראשונה כבר סיכם על חוזה חדש, וכן לפגישה נוספת עם ז'וסואה. כזכור, רוני לוי רוצה את השחקן בסגל, אולם הבהיר כי לא יעבור לסדר היום בכל מה שקשור במשמעת. "עדיין, למרות החיסורים הרבים, יש לנו הרכב מספיק טוב, בטח כשמדובר במשחק אחד. אסור לשכוח שמכבי תל אביב מגיעה עייפה הערב", אמרו בקבוצה.

צפויה פגישה איתו בקרוב. ז'וסואה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי