טבצ'ניק צפוי לפתוח בחדרה מול סכנין, גם אדרי בתמונת ההרכב

שוער המשנה אמור לקבל הזדמנות במשחקי הגביע, הקשר שהגיע מבית"ר ירושלים עשוי לעלות ב-11 לראשונה. שחקן הרכש סקו דומביה יגיע השבוע לישראל וייכנס לבידוד

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה נמצאת על הגל מאז הגעתו של המאמן מנחם קורצקי ובזכות הניצחון האחרון על מכבי פתח תקווה עלתה מעל הקו האדום, אבל מחר (שני) כעת ינסה המועדון להביא את ההצלחה הזאת לגביע המדינה כאשר הקבוצה תצא למשחק חוץ נגד בני סכנין.

קורצקי מתכנן מספר שינויים בהרכב ויאפשר לנוחה למספר שחקני מפתח, גם כדי להעניק דקות משחק יקרות וחשובות לשחקנים שהצטרפו לאחרונה כמו המגן מקסים גרצ'קין והקשר שלום אדרי. גם השוער השני עדי טבצ'ניק צפוי לקבל הזדמנות ולעמוד בשער על רובי לבקוביץ'. מרשל אודה יפתח בחוד ויוריד לספסל את שובל גוזלן.

מי שעדיין לא הצטרף לקבוצה ולמעשה יגיע מחר לישראל הוא הרכש החדש סקו דומביה, שלאחר נחיתתו בארץ ייכנס לחמישה ימי בידוד בתקווה ששתי בדיקות הקורונה שיעבור ייצאו שליליות. במועדון מודעים לעובדה שהקשר בן ה-26 לא שיחק כמעט בשנה האחרונה ומקווים שיוכל לעזור במשחקי הפלייאוף.

אגב, שחקני הקבוצה בשיתוף עם נבחרת "טאפ מאדר למען גדולים מהחיים" הפתיעו בסוף השבוע את ילדי העמותה המתמודדים עם מחלת הסרטן. השחקנים הגיעו לבתי הילדים, רקדו ושרו עימם וחילקו להם משלוח מנות, ערכות יצירה ומתנות לקראת חג פורים.

שחקני הפועל חדרה, נבחרת טאפמדר וילדי העמותה | יח"צ

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, נועם כהן, עידו לוי, טל כחילה, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, שלום אדרי (מקסים פלקושצ"נקו), לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי