בסכנין מיואשים: "מזל שבגביע אין 0:0. אולי נבקיע". שני הכוכבים בספק

שחקני בני סכנין מאוכזבים | לירון מולדובן

הקבוצה של ניסו אביטן כבשה רק 10 שערים ב-21 מחזורי ליגה ולא מצאה את הרשת כמעט חודש, בתקווה לשינוי מול חדרה בסיבוב ח' בשני. כיאל וחלאילה סובלים ממתיחה ונמצאים בספק למשחק, שפנדלהופר וריאן בתמונת ה-11

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי לא מעט אכזבות בשבועות האחרונים בליגה, בני סכנין תנסה מחר (שני) להתנתק מהתקופה הרעה ולצאת לדרך חדשה, כאשר תארח את הפועל חדרה לקרב במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. הקבוצה של ניסו אביטן כבשה רק 10 שערים ב-21 מחזורים העונה וכמעט חודש ימים עברו מאז מצאה בפעם האחרונה את הרשת, מאז ה-0:1 של בירם כיאל על הפועל באר שבע.

במועדון מבינים שדרוש שיפור מיידי במשחק ההתקפי, אחרת לא רק שסכנין לא תמשיך בגביע – אלא גם תחזור לליגה הלאומית. "יש לנו בעיה קשה בסיומת. גם במשחק מול בית"ר ירושלים הגענו למצבים ולא כבשנו. זה מדאיג. אולי נבקיע שער בגביע", אמרו גורמים בקבוצה וגיכחו: " מזל שבגביע אין 0:0".

ניסו אביטן שוב יגיע בהרכב חסר. סבסטיאן ולאסקס נעדר כבר מספר שבועות, וגם בירם כיאל ואוסאמה חלאילה מצאים בספק להתמודדות, כאשר שניהם סובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי. הקשר והחלוץ ינסו להשתתף באימון המסכם, ואם לא ירגישו שהם כשירים באופן מלא – במועדון יעדיפו שיקבלו מנוחה.

שחקן נוסף שאמור לקבל מנוחה הוא יזן נסאר, ומי שיחזור ל-11 על חשבונו יהיה איהאב שאמי. שני שחקני הרכש החדשים, לוקאס שפנדלהופר ואיסמעיל ריאן, אשר ערכו בכורה ב-0:0 מול בית"ר כמחליפים, נמצאים בתמונות ההרכב לחדרה ועשויים לפתוח לראשונה.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי