ברדה: "צריכים לתת את הדעת על המחצית הראשונה"

שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר ירושלים הודה שקבוצתו אכזבה לפני שכבשה פעמיים ב-0:2 על עכו בגביע והתייחס להשפעת הקורונה: "לא רוצים שירחמו עלינו". קריאף: "הלחץ מסביב לא מעניין אותנו"

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה למכבי חיפה והתיקו נגד בני סכנין, בית"ר ירושלים חזרה לנצח הערב (ראשון) ועשתה זאת בסיבוב ח' של גביע המדינה, עם 0:2 על הפועל עכו שהעלה אותה לשמינית הגמר בזכות צמד של ירדן שועה. מרקו יאנקוביץ' שפתח בהרכב ומתאוסיניו שעלה מהספסל ערכו הופעת בכורה בקבוצה מהבירה, שתקווה כי כניסתם לעניינים בהמשך תעזור להיאבק על זכייה בגביע והתברגות בפלייאוף העליון בליגת העל.

המאמן שי ברדה הודה שעד לשני השערים בסיום המחצית הראשונה, קבוצתו לא נראתה טוב: "אנחנו צריכים לתת את הדעת על המחצית הראשונה ולשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, עם קצת יותר ביטחון. בגביע צריך לדעת לעבור ואני שמח שעשינו את זה, הפנים למכבי פתח תקווה ביום רביעי".

כזכור, בית"ר סבלה ממכת קורונה קשה בקרב שחקניה והנגיף המשיך להשפיע גם הערב, למשל במקרה של עלי מוחמד שהחליף את תמיר עדי הפצוע בדקה ה-12 ויצא בדקה ה-61. ברדה התייחס לכך: "זאת הסיטואציה. אמרנו את זה לפני כמה ימים, אין לנו מה לעשות. אנחנו צריכים לדעת לחלק את הדקות כמה שאפשר, זה מאוד מסובך אבל שוב, אנחנו לא רוצים שירחמו עלינו ונשחק עם מה שיש. מקווה שנצליח לעשות את זה עם השחקנים שיש ובין לבין יש גם פציעות, אבל אנחנו לא מתלוננים".

המאמן הוסיף גם את התרשמותו מהדקות הראשונות של יאנקוביץ' ומתאוסיניו: "הם היו בסדר גמור, הייתה סוג של חלודה אצל שניהם כי הם לא שיחקו הרבה זמן. אבל יחסית למשחק ראשון, ההופעה בסדר גמור".

שועה העיר את בית"ר ממחצית רעה | מאור אלקסלסי

אופיר קריאף דיבר גם הוא על הקושי הפיזי: "נכון שבאנו ממצב לא כל כך אידיאלי, אחרי 10 ימים בלי פעילות ספורטיבית. אבל זה לא מעניין. במועדון כזה, כשאתה משחק אתה צריך לתת 100%. יש שחקנים רעבים לדקות ומי שעל הדשא זה לא מעניין אותו אם יש קורונה או אין".

התקשו ב-40 הדקות הראשונות: "התכוננו לזה. במיוחד במשחק גביע כשאתה משחק נגד קבוצה מהליגה השנייה, יש לה רק מה להרוויח. השערים הפכו את המשחק ליותר רגוע וכולם שיחקו עם ביטחון אחר כך. הכי חשוב שעלינו שלב".

הלחץ מסביב, על רקע סוגיית השייח' והחקירה של חוגג: "כל זה לא מעניין אותנו. אנחנו שחקני בית"ר ירושלים, מקבלים משכורת מהמועדון, נותנים לנו את כל התנאים להצליח ואנחנו צריכים לענות על הדשא".

איך מתאוששים למשחק הבא: "אנחנו מועדון שבכל משחק צריך לבוא לנצח. ראוי למועדון הזה להילחם ולא משנה כלום, צריך לקחת שלוש נקודות. איבדנו כבר אינספור נקודות וכל משחק הוא כמו גמר גביע בדרך לפלייאוף".

בית"ר עלתה לשמינית הגמר | מאור אלקסלסי

בצד המפסיד, מאמן עכו אלי כהן אמר: "עד הדקה ה-40 היה משחק פחות או יותר שקול, אולי בית"ר החזיקה יותר בכדור אבל לא יצרה מצבים. חמש דקות של חוסר ריכוז גרמו לשני שערים. בחצי השני הפסקנו לשחק, בית"ר הניעה את הכדור ואנחנו איבדנו יותר מדי כדורים. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב וחבל, אבל אני תמיד אומר שהגביע הוא בונוס מבחינתנו והמטרות שלנו הן בליגה. יש לנו משחק ביום שישי נגד ראשל"צ על המקום בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי