מכבי ת"א הודיעה לפני ההמראה לקייב: איש צוות נמצא חיובי לקורונה

ימים ספורים לפני הגומלין נגד שחטאר, במועדון אישרו כי כל השחקנים נמצאו שליליים. מחמאות לפרץ שהעלה את הצהובים לשמינית הגמר: "צריך להחתים אותו מיד על חוזה ארוך טווח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשעת לילה מאוחרת ויום לפני ההמראה לקייב לקראת משחק הגומלין נגד שחטאר בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, מכבי תל אביב הודיעה כי אחד מאנשי הצוות נמצא חיובי לקורונה. עם זאת הוסיפה כי כל השחקנים נמצאו שליליים ולכן לא צפויים להיות שינויים בסגל של פטריק ואן לוון לקראת חמישי.    

עוד לפני כן, מכבי תל אביב עמדה אתמול (ראשון) במשימה ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:1 יקר נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. הצהובים עשו זאת בהרכב די משני, כאשר דן ביטון ודן גלזר כלל לא התלבשו, ושחקנים כמו איתן טיבי, אנדרה ג'ראלדש, טל בן חיים ולואיס הרננדס לא שיחקו.

"פטריק ואן לוון העביר אתמול מסר ברור לשחקנים שלו" אמר גורם בסביבת השחקנים לאחר המשחק. "כל השחקנים שווים. כל אחד שמתאמן עם הקבוצה ושייך לסגל – יקבל הזדמנות. בכל עמדה יש יותר משחקן אחד שיכול לשחק בכל משחק נתון. אבל באותה נשימה, המאמן גם צריך לשלוח פרחים לשגיב יחזקאל, שהחמיץ בגדול ועשה את ההבדל בסיום. חלום הגביע נשאר".

בנוסף, בסביבת השחקנים הוסיפו כי אנשי המועדון צריכים לשלוח זר פרחים גם לדור פרץ, כובש שער הניצחון בטרנר, ובעיקר חוזה ארוך טווח: "שחקן כמו פרץ, אשר מכריז את המחויבות שלו למועדון ורוצה להמשיך במכבי תל אביב, צריך להחתים במהירות ולא לייצר סימני שאלה סביבו, יחד עם דן גלזר, מתן חוזז ויונתן כהן"

דור פרץ מול שגיב יחזקאל במאבק הגביע | דני מרון

פרץ עצמו היה דרוך בסיום למשחק הקרוב בליגה האירופית: "רוצים להמשיך את הדרך בגביע המדינה. עכשיו הראש שלנו כבר במשחק הגומלין נגד שחטאר דונייצק, משחק חוץ שניתן בו כול מה שיש לנו. מה שמזין אותנו זה ההמשכיות בגביע והליגה. מאושרים מהעפלה לשלב הבא" סיכם הקשר המצטיין.

שחקן נוסף שבלט אתמול בבירת הנגב היה מתן בלטקסה. המגן, שהיה כבר אמור לעבור לבני יהודה בחלון העברות, היה מבין המצטיינים נגד ב"ש וסיפר בסיום: "אם אפשר להגיד כמה אני מאושר, מאחד עד עשר, אז זה עשרת אלפים. אני רק מקווה להמשיך ככה, כי הפכנו את המשחק הזה מקשה ולמתוק. מכאן אנחנו כבר ממשיכים הלאה".

לגבי המשחק הקרוב בקייב נגד שחטאר, המאמן ואן לוון צפוי להמשיך עם הרוטציות בהרכבו. לאחר המשחק באוקראינה, למכבי ת"א צפוי משחק לא פשוט באצטדיון בלומפילד נגד מ.ס. אשדוד (שני, 20:15). מבחינת הפצועים, הבלם שחר פיבן שנפגע בקרסול והוחלף נגד ב"ש יעבור היום צילום והוא צפוי להחמיץ את שחטאר, כמו גם עדן קארצב ויונתן כהן.

פיבן. נפצע בקרסול וצפוי להחמיץ את שחטאר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי