זעם בק"ש: "שחקנים הציגו יכולת מביכה וזה יטופל". לוסיו ישוב נגד בני יהודה?

קובי רפואה | לילך וייס

במועדון כעסו אחרי ההדחה מהגביע נגד בית"ר ת"א בת ים: "ברטקוס הציל אותנו מתבוסה כואבת". המאמן רפואה הזהיר מהיריבה באימון המסכם אך זה לא עזר. הקבוצה תמשיך במחנה האימונים בשפיים. החלוץ עשוי לשוב לסגל

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב בליגה, 1:2 על מ.ס אשדוד, קיוו בהפועל קריית שמונה להמשיך את המומנטום החיובי גם במסגרת גביע המדינה אלא שהקבוצה הצפונית הציגה יכולת חלשה מאוד בנשי צידי המגרש והפכה את בית"ר תל אביב/ בת ים לסינדרלה בסיבוב ח' של הגביע אחרי שהפסידה לה 2:0.

"הצגנו יכולת חלשה גם בהגנה וגם בהתקפה. נכון שיש לנו הרבה משחקים בפרק זמן קצר והסגל יחסית קצר אבל עדיין – היו שחקנים שהציגו יכולת מביכה וזה יטופל" אמרו בק"ש. במועדון כעסו בעיקר על כך שבאימון המסכם הזהיר המאמן את שחקנים מהיכולת של הקבוצה מהליגה הלאומית ודרש מחויבות אולם השחקנים שלו טעו בחלק האחורי ולא ניצלו את מספר ההזדמנויות אליהם הגיעו כדי לכבוש. "ברטקוס (דז'יוגאס) הציל אותנו מתבוסה כואבת" הודו בקבוצה.

בכל מקרה, לקבוצה אין יותר מדי זמן להתאבל כאשר כבר ביום רביעי מצפה לה המשחק הדחוי נגד בני יהודה ובשבת יהיה לה אתגר של ממש בדמות משחק חוץ נגד המוליכה מכבי חיפה. הקבוצה הצפונית התחילה בתחילת השבוע מחנה אימונים מיוחד בשפיים ממנו יצאה גם למשחק אמש ותמשיך במחנה. כזכור, לאחר שלל מקרי הידבקות בקורונה לפני שבועיים החליטו בצוות המקצועי על מחנה אימונים מיוחד.

במועדון מקווים כי אף שחקן לא נפצע כאשר רועי קהת וסאקו טורה עלו לשחק עם מתיחה קלה. רפואה מממתין גם לשובו של החלוץ הברזילאי, לוסיו מרניאו, שנעדר בשני המשחקים האחרונים בתקווה שיעמוד לרשותו במשחק נגד קבוצתו של יוסי אבוקסיס.

לוסיו, יוג'ין אנסה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי