כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מיגל ויטור האריך את חוזהו בב"ש

אחרי ההדחה מהגביע, בשורות נהדרות לקבוצה מבירת הנגב. הקפטן: "שמח ומאושר להמשיך כאן עם סרט הקפטן על הזרוע, מצאתי במועדון הזה בית". ז'וסואה בירך את הבלם וניחם את השחקנים לאחר ההפסד: "הראיתם אופי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חדשות גדולות להפועל באר שבע: יממה לאחר ההדחה מגביע המדינה בסיבוב ח' אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב, במועדון הודיעו על הארכת חוזהו של הקפטן ומעוז ההגנה מיגל ויטור. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הבלם, שהגיע לקבוצה בקיץ 2016 וזכה איתה בשתי אליפויות ובגביע המדינה – חתם לעונה נוספת כלומר עד 2022.

ויטור אמר: "אני שמח ומאושר לחתום לעונה נוספת עם סרט הקפטן על הזרוע. מצאתי במועדון הזה בית, אני מלא הערכה על התמיכה שאני מקבל מאנשי המועדון ומהקהל העצום שלנו. אעשה הכל כדי לעמוד במטרות הקבוצה". לסיום הפורטוגלי סיפר כי הוא מתגעגע לאוהדים: "מייחל לך שבקרוב מאוד אוכל לעלות לכר הדשא לשירת האוהדים היקרים שלנו".

אלונה ברקת בירכה כמובן: "מיגל הצטרף אלינו בקיץ 2016, הפך במהרה לאחד השחקנים הדומיננטיים בקבוצה ולכן קיבל את סרט הקפטן. במשך כל תקופתו במועדון הוא גילה מקצועיות, מנהיגות, צניעות ואהבה גדולה למועדון ולעיר. אני מברכת את מיגל על הארכת חוזהו ושמחה שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת כקפטן הקבוצה". ז'וסואה, חברו הטוב של ויטור, בירך באינסטגרם: "ברכות אחי, כל מה שקיבלת מגיע לך קפטן".

מיגל ויטור
מיגל ויטור | מאור אלקסלסי

ז'וסואה מרוצה מהארכת החוזה של ויטור:

הסטורי של ז'וסואה | צילום מסך: אינסטגרם

והיה גם משחק אתמול. מחזיקת הגביע של עונת 2019/20 איבדה אתמול כזכור את התואר שלה אחרי שהפסידה 1:0 למכבי תל אביב. המחצית הראשונה הפתיעה גם את אליניב ברדה. הוא לא חשב שבהרכב הנוכחי הוא יוכל להוציא כל כך הרבה מהשחקנים שלו, שיזמו לאורך כל המחצית ולא חששו מהיריבה למרות ההרכב המשני. עמית ביטון, תומר יוספי ורותם חטואל הוכיחו מדוע מגיע להם להיות חלק מהרוטציה.

אחרי האימון המסכם אתמול (ראשון) הביעו בקבוצה אופטימיות לגבי שיתופו של ויטור. החשיבות של הפורטוגלי הייתה עצומה, בעיקר כשלקבוצה אין מגן ימני טבעי ועמית ביטון תורגל בעמדה הזאת. איתן רצון נקרא לדגל רק אתמול אחר הצהריים. במועדון חיכו עד הרגע האחרון עם ההחלטה לגבי ויטור והתכוננו לאפשרות שבריירו יוסט אחורה במהלך המשחק, אלא שגם בריירו נפצע, סבל משבר בעצם הבריח והצטרף לרשימה הארוכה של הנעדרים. בניגוד אליהם, בריירו כנראה גמר את העונה, מה שמהווה מכה מקצועית לא פשוטה עבורו. "לא ייאמן ששני שחקנים פורקים כתף בשבוע אחד. איפה נשמע דבר כזה?", אמרו במועדון בסיום, תוך שהם מכוונים לסיפור אור דדיה. בריירו, אגב, הזיל דמעה לאחר ששמע את פענוח הבדיקה שלו.

"נכון שהודחנו, אבל אפשר להיות גאים. היו קבוצות שמתפרקות, אבל השחקנים שלנו הוכיחו שהם רעבים", אמרו בקבוצה. שגיב יחזקאל נראה מעט מאוכזב בסיום ובצדק. החלוץ הגיע אתמול למספר מצבים נוחים שיכלו להכריע את המשחק אבל הוא נראה לא מרוכז ליד השער.

מריאנו בריירו | דני מרון

מי שהפתיע בסיום היה ז'וסואה. הקשר, שלקח קשה את ההפסד, קיבל את פניהם של השחקנים כשחיכה להם בכניסה לחדר ההלבשה. "נלחמתם היום", אמר להם הקשר הפורטוגלי. "לא קל להפסיד, אבל הראיתם שיש לכם אופי". רוני לוי אמור לקחת את ז'וסואה לשיחה אישית לתיאום ציפיות. השיחה אמורה להיות חיובית והמאמן יפתח את הקדנציה שלו בקבוצה ללא דעות קדומות על הקשר, כל זה במטרה שימשיך לעונה נוספת.

ביום ראשון, ללוי יש את משה חוגג ובית"ר על הראש, אבל יש גם בשורות טובות. מיגל ויטור צפוי לפתוח, סינטיהו סלליך צפוי להיות כשיר ופארליי רוסה אמור להיות בסגל. "עכשיו, אחרי שהודחנו, אנחנו נהיה עם הראש בליגה. חייבים להגיע לליגה האזורית דרך המקום השלישי", סיכם גורם בקבוצה בסיום. "אם כבר הודחנו, טוב לנו שמכבי תל אביב תתרכז גם בגביע. כעת נוכל להתפנות למטרה אחת. זה מה שנשאר העונה. אף אחד כאן לא רוצה לגמור את העונה כבר במרץ".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי