הערכה: פלייטר ואוקמפוס יעזבו בהשאלה. ומה לגבי מתאוסיניו?

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | מאור אלקסלסי

הצמד של שועה וההופעה של הברזילאי יצרו אופטימיות להמשך, אבל חוגג צפוי לערוך שינויים בקיץ, כשהמגן והחלוץ עשויים לעבור. מתח לקראת המפגש מול רוני לוי, שלא יקבל שכר מחוגג העונה. ומה מצב הפצועים?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

היממה שלפני המשחק מול הפועל עכו לא עברה לצמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בצורה חלקה. מלבד אלירן עטר המורחק, בית"ר ירושלים סיימה אימון כשהמאמנים עדיין לא יודעים מי יהיו ה-11 למשחק. ניקו אולסק סבל מכאבים אבל הודיע שיהיה כשיר ואילו מרקו ינקוביץ' לא היה בכושר מלא. הצמד החליט להמר על שניהם, אבל אולסק לא עבר מבחן כשירות. כדי לא לסכן את עלי מוחמד, בצוות המקצועי העדיפו את תמיר עדי, אבל גם הוא נפצע אחרי 12 דקות והוחלף במוחמד. סנטיאגו אוקמפוס פתח בהרכב כדי להעניק מנוחה לשי קונסטנטין שפתח לאחרונה בהרכב.

הצמד של ירדן שועה לקראת המחצית הוריד לצמד המאמנים אבן מהלב והקבוצה שמרה על היתרון עד לסיום בדרך ל-0:2. הם שמחים לא רק מכך שהחלוץ פורע שטרות לאחרונה, אלא בעיקר חששו מכדור שלג שיכול לערער את מעמדם. "גם אם תוציא עוד שלושה שחקנים, אנחנו טובים מעכו. איך המאמנים אמרו השבוע? שום פציעה לא הייתה מהווה תירוץ", אמר בסיום אחד השחקנים והוסיף: "היה כאן חשש גדול לפני המשחק כי ידענו שאם נודח, ולא משנה באיזה דרך, יהיה כאן משבר".

מלבד שועה, גם אופיר קריאף ועידן ורד זכו בסיום למחמאות. בבית"ר מרוצים מהדקות הראשונות של יאנקוביץ' ומתאוסיניו. "חיכינו כל כך הרבה זמן שהוא יגיע", נאמר על הברזילאי. "עכשיו חשוב לראות אותו משתפר ממשחק למשחק".

מתאוסיניו | מאור אלקסלסי

כמה קילומטרים משם, רוני לוי ישב מאחורי הספסל של הפועל באר שבע. לספורט1 נודע כי במסגרת ההסכם שלו עם בית"ר, חוגג לא יצטרך לשלם לו עוד העונה מאחר והחוזה בבאר שבע השלים את מלוא שכרו. בשבוע הבא לוי יפגוש את בית"ר למשחק מסקרן. בעלי בית"ר לא הסתפק בכרטיס לאירופה וכעת המאמן ממנו נפרד ינסה להשיג אותו במועדון הנוכחי שלו. הבעלים מתכנן שינוי גדול בקיץ ותחלופת זרים רחבה. על פי שיחות שהתקיימו לאחרונה בין חוגג לאנשי כדורגל, נראה כי מלבד עלי מוחמד וינקוביץ', הבעלים ישלח את אוקמפוס ופלייטר להשאלה כשהחלטה לגבי מתאוסיניו תתקבל בסיום העונה, בכפוף ליכולת שלו. מבחינתו, אנטואן קונטה ששוהה בדירתו ועדיין לא אמר את המילה האחרונה, כבר אינו חלק מהקבוצה.

הבוקר הגיעו השחקנים של ברדה ודראפיץ' למתחם האימונים בבית וגן כדי לפתוח את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי פ"ת ביום רביעי הקרוב (20:00, שידור ישיר ספורט1). ה-11 שפתחו אמש בגביע ערכו היום אימון קליל בלבד עם ריצות ובלי מאמץ גבוה, בעוד ששאר הסגל (ביניהם גם מתאוסיניו ואלירן עטר שחוזר מעונש הרחקה) ערכו אימון מלא שכלל בעיקר עבודה על מסירות מדויקות, לחץ נכון על מובילי כדור ומשחקון פנימי קצבי.

שי קונסטנטין ואורי מגבו בתמונת ההרכב. עדיין לא ברור מה עם עלי מוחמד שנפצע והוחלף, אבל מבדיקה ראשונית עולה כי הוא בסך הכל סבל מעייפות ואמור להיות כשיר למשחק הבא. אלירן עטר יפתח גם הוא בהרכב. תמיר עדי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייבדק היום, בתקווה שלא מדובר בקרע. אולסק סובל ממתיחה במפשעה.

גליאופילו האסלביינק, סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי
אלירן עטר | בית"ר ירושלים, רשמי
גליאופילו האסלביינק, מאותינסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי