עמיר נוסבאום: "בית"ר ת"א/בת ים תעשה הכל כדי לעלות ליגה"

עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

מאמן הקבוצה מהלאומית קיבל תיאבון אחרי ה-0:2 המפתיע על קריית שמונה בגביע וההעפלה לשמינית הגמר: "יכולנו לסיים עם עוד שער או שניים. יש כאן כישרונות גדולים. יש לי שאיפות להתקדם בהמשך"

(גודל טקסט)

בית"ר תל אביב/בת ים סיפקה אתמול (ראשון) את ההפתעה של סיבוב ח' בגביע המדינה, כאשר הציגה יכולת מרשימה מאוד והדיחה את קריית שמונה מליגת העל אחרי 0:2 נהדר. עמיר נוסבאום, מאמן הקבוצה שמלאה בשחקנים מושאלים ממכבי תל אביב, התראיין לתכנית הספורט של 103FM, דיבר על הניצחון המרשים, על התכניות העתידיות ולא התבייש להצהיר שקבוצתו רוצה להעפיל לליגת העל.

האזינו לראיון של נוסבאום

על ההרגשה שהיה אפשר לסיים אפילו בתוצאה יותר גבוהה אם היה יתר פרגון בחלק הקדמי: "לפעמים במשחקי גביע יש רצון לבלוט, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה. הגענו להרבה מאוד מצבים. נכון שיכולנו לסיים עם עוד שער או שניים, אבל אני מאוד גאה בשחקנים על המלחמה שהם נתנו והכדורגל שהם שיחקו. אני חושב שהגיל הממוצע בסגל הוא 19-20".

הכישרונות שעוברים בקבוצה בשנים האחרונות: "הרבה שחקנים הבינו שאין אמנם כסף גדול בבית"ר ת"א, אבל יש במה. באים לראות אותם וזו חשיפה ענקית. לאורך השנים שחקנים ניצלו את הבמה הזו כדי להתקדם. לעבוד כאן זו חוויה יום יומית. יש כאן תשוקה, רצון ורעב ללמוד ולהתפתח מיום ליום. כיף גדול לאמן את החבר'ה האלה. אני מסתכל על השחקנים וההתפתחות שלהם מתחילת העונה. הם היו בנקודה X ואני יכול להגיד שאני מאוד מופתע לאן שהם הגיעו. הם מתחילים להתבגר, וברגע שזה מולבש על הכישרון שיש להם כבר, רואים איזה כישרונות גדולים הם".

שחקני בית"ר תל אביב בת ים | אודי ציטיאט

האם מדברים במועדון על עליית ליגה: "ממשחק למשחק ומניצחון לניצחון אז השאלה הזו כל הזמן נשאלת. אני חושב שצריך להגדיר מטרה אחרי מטרה. עוד שמונה משחקים ניכנס לפלייאוף. אני מרגיש שעוד לא הבטחנו ב-100% את הפלייאוף העליון וזו המטרה הראשונה שלנו. אם נהיה שמה ונהיה באזורים הנכונים, אני מבטיח שנעשה הכל כדי לעלות ליגה. בשביל לדבר על עלייה צריך קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון".

האם עליית ליגה יכולה לפגוע במועדון: "אם תשאל את היו"ר ליאור שחטר, אני מבטיח שהוא יודע לייצר יש מאין והוא יידע להעמיד קבוצה. אפשר לעשות קבוצה טובה גם בליגת העל, פחות או יותר על אותו קונספט של הליגה הלאומית".

האם הוא רוצה להגיע מבית"ר ת"א לליגת העל כמו סלובודאן דראפיץ' וריימונד אטוולד: "כמובן שיש לי גם שאיפות להתקדם בהמשך הדרך. כרגע אני מאוד נהנה פה. הדברים זורמים ואני לא כל כך מתכנן קדימה כרגע. נראה לאט לאט לאן הדרכים מובילות אותי".

לקראת ההגרלה מחר של שמינית גמר גביע המדינה: "הייתי רוצה להמשיך בגביע עוד שלב. הכל יכול להיות מול כל קבוצה, אבל עדיין צריך להישאר צנועים".

אסף הרשקו, יניב מזרחי, עומר יצחקי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי