קלינגר: "שונא את המשחקים האלה. לא צריך להשתגע מהניצחון"

מאמן הפועל ת"א לא יצא מגדרו אחרי ה-0:4 על אשקלון: "צריך להרגיע, לא שוכחים איפה אנחנו בטבלה. כל מי שהגיע בינואר שינה את הקבוצה". בן ביטון: "לא יוצא לי יותר מדי לכבוש". מאמן אשקלון: "עמדנו בגבורה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בתקופה טובה. אחרי שישה משחקים רצופים ללא הפסד במסגרת הליגה, האדומים הביסו הערב (שני) בקלילות 0:4 את הפועל אשקלון מליגה א' ועלו לשמינית גמר גביע המדינה. את כל השערים, אגב, כבשו שחקני חיזוק שהגיעו בחלון ההעברות של ינואר, ונראה שהקבוצה יצאה לדרך חדשה.

המאמן, ניר קלינגר, אמר בסיום: "לקח זמן עד שהשער הראשון הגיע, אבל זה היה באוויר. עשינו משחק טוב. אנחנו ממשיכים להשתפר בכל מה שקשור לקומבינציות של התקפה והנעת כדור, גם נגד יריב שמתגונן וגם נגד יריב שיתקוף אותנו. בגביע בשלבים האלה אני שונא את המשחקים האלה. זה הכי מטריד. השחקנים הוכיחו מקצוענות".

על כך שכל הגולים הובקעו על ידי רכשים של חלון ההעברות של ינואר: "לא הייתי משתגע יותר מדי. שיחקנו נגד יריבה מליגה א' שלא התאמנה הרבה זמן ולא שיחקה הרבה זמן, וזה ניכר. הפערים היו מאוד גדולים, גם כשהיה 0:0. צריך להרגיע. גם נגד קבוצות מליגה א' וגם נגד קבוצות נוער, לפעמים כשמסתגרים קשה יותר, וידענו לפצח את משחק ההגנה הזה, מה שלא עשינו נגד בני יהודה לדוגמה. הלך יותר קל היום, אבל נצטרך להשתפר בקבלת ההחלטות. ברור לי ולכולנו שכל מי שהצטרף בינואר שינה את הקבוצה. זה לא סוד גדול, יש יותר איכות, מנהיגות, אישיות ויותר אפשרויות בחירה. אנחנו זוכרים איפה אנחנו בטבלה ומה אנחנו צריכים לעשות".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

לקראת מכבי נתניה בשבת: "זה אחד המשחקים הקשים שיש בליגה. נתכונן בהתאם ונעשה את החשבונות שלנו מבחינת דקות משחק ועייפות. נתניה בכל זאת שיחקה יומיים לפנינו ונצטרך לעשות התאוששות והכנה טובה. יהיה סופר קשה. אנחנו מקווים ומאמינים שנוכל להוציא שם נקודות ולהמשיך במסע המאתגר והקשה הזה".

בן ביטון, שסיפק משחק מצוין בו כבש שער בכורה ובישל לשלומי אזולאי, סיפר: "לא יוצא לי יותר מדי לכבוש שערים אם להגיד את האמת, וזו הרגשה טובה. אני שמח שעשינו את המשחק קל בסופו של דבר. אלה משחקים טריקים שיכולים להיות קשים. באנו בגישה נכונה. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז בדבר האמיתי, שזו הליגה, זו המטרה העיקרית שלנו כמובן. השער האחרון שלי היה דווקא גם נגד אשקלון לפני כמה שנים. לא תכננתי את זה, אבל זה נחמד מאוד. תמיד הייתי שחקן קבוצתי ומה שהכי חשוב עבורי זה הניצחון של הקבוצה והמטרות שלה. אני שמח שעזרתי. אני מרגיש כאן טוב, נוח לי. קיבלו אותי בצורה טובה, אני נהנה מאוד כאן".

האם הוא מרגיש אחריות על הכתפיים שלו: "כן, ברור. לא הביאו אותנו סתם. הביאו אותנו גם בגלל יכולת מקצועית וגם כדי להביא עוד ניסיון ועוד אולי גם מקצוענות כדי לתת ביטחון לשחקנים צעירים שיש כאן, שצריכים את ההכוונה הזו. אני שמח שבינתיים זה עובד. אנחנו בתקופה טובה וכל הזמן אומרים אחד לשני לא להוריד את הרגל מהגז ולהמשיך. יש עוד תקופה אינטנסיבית לפנינו, אנחנו צריכים את כולם. אני מאמין בקבוצה הזו. אנחנו משחקים טוב ונראים טוב ואני מקווה שנמשיך עם התוצאות הטובות".

בן ביטון חוגג | דני מרון

יאיר מזור, מאמן הפועל אשקלון, אמר: "במחצית השנייה היה עניין של עייפות וכושר. לא שיחקנו חודש וחצי זה ובא לידי ביטוי. אני גם חושב שהגול שספגנו שלוש דקות לפני המחצית ביאס אותנו והוריד אותנו מצוברחים אחרי מחצית ראשונה טובה שלנו. התחיל שילוב של הרבה דברים ביחד והיה קשה לעצור את הגלגל. זה היה קצת טו מאצ' לקבוצה מליגה א'. השחקנים שלנו עמדו בגבורה ועשו המון עבודה מול קבוצה טובה מאוד. אני יכול רק להחמיא לשחקנים. נהנו מהחוויה, לא בכל יום יוצא לשחקנים לשחק משחק כזה בבלומפילד. הלוואי שהיה פה קצת קהל. אנחנו רוצים להגיע לעוד משחקים כאלה. האם אפשר לעלות לליגה הלאומית? אנחנו לא פראיירים, כל היריבות שלנו בליגה יודעות את זה. הכדור יהיה ברגליים שלנו, נצטרך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו".

יאיר מזור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי