איינבינדר יקבל מנוחה נגד נתניה, שרון ניסנוב יעמוד לדין

הקשר שכבר חודש סובל מכאבים לא צפוי לשחק בגביע כדי שיהיה כשיר לדרבי בשבת, שאליו בן ביטון עשוי לחזור. הבעלים נרשם בדו"ח של גרינפלד: "כל השריקות שלך נגדנו, בושה". לידור כהן: "חולמים על תואר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נשמו מעט לרווחה לאחר שראו אתמול (ראשון) שתיים מיריבותיה לתחתית, בני יהודה והפועל כפר סבא – מפסידות גם כן. האדומים, שרשמו הפסד מאכזב 1:0 לבני סכנין בשבת דווקא לעיני האוהדים, נמצאים שלוש נקודות מעל הקו האדום. לפני מחזור הסיום של הליגה הסדירה בו יפגשו את מכבי תל אביב לדרבי הגדול, הקבוצה של ניר קלינגר עוברת להתפקס במשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה.

על ההכנות למשחק הקריטי העיבה בשורה שהתקבלה היום במועדון: תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את הבעלים שרון ניסנוב לאור דו"ח השיפוט שהעביר אוראל גרינפלד לאחר המשחק נגד סכנין. "אציין כי לאחר שריקתי למחצית המשחק, בדרכי לחדר ההלבשה, מר שרון ניסנוב עמד מעל הכניסה למנהרת השחקנים, ממש 'מעל ראשינו' וצעק לעברי 'בושה, כל השריקות שלך נגדנו. בושה'. יתרה מכך, התנהגותו המזלזלת אף באה לידי ביטוי גם באי עטיית מסיכה בעת שצעק לעברינו". הדיון בעניינו של ניסנוב יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00.

קלינגר וצוות האימון שלו קיימו שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים וכן שיחה קבוצתית כשהשחקנים הוותיקים פועלים לשינוי האווירה והחזרת הביטחון לקבוצה. בהפועל יודעים שניצחון בגביע יוכל לתת להם ביטחון ומצב רוח לקראת הדרבי בשבת. ההנחה היא שקלינגר שמצא במשחקים האחרונים את ההרכב שלו וממעט לבצע שינויים – יערוך רוטציות.

דן איינבינדר, השחקן המרכזי ב"הפועל תל אביב החדשה" מתאמן ומשחק בחודש האחרון על אף הוא סובל מכאבים בשריר הירך האחורי. הוא דורש להיות במגרש כדי להנהיג את הקבוצה ולהיות שם בשבילה במאבקי התחתית. "הוא המנהיג, משמש השראה לחבריו והביא רוח חדשה למועדון", אמרו עליו בקבוצה. מחר הוא צפוי לקבל מנוחה כדי שיהיה כשיר במאת האחוזים לדרבי.

איינבינדר. צפוי לנוח | ברני ארדוב

מי שעוד לא ישחק מחר הוא בן ביטון שסובל מכתף פרוקה. המגן עבר אתמול (ראשון) בדיקת MRI והוא ינוח מספר ימים, בקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי שיהיה כשיר לדרבי. גם שלומי אזולאי שמתאושש מנקע בקרסול וכן הבלם אדי גוטליב שקיבל זריקה בשל הדלקת במפשעה – לא ישחק מחר. רז שלמה שהורחק בהפסד לסכנין – יחסר גם הוא.

לידור כהן אמר לקראת המשחק: "היינו מאוד מאוכזבים מההפסד לבני סכנין כי זה היה משחק שחשוב מאוד לקבוצה אבל כרגע אנחנו שמים את הליגה בצד,  הגביע הוא מפעל אחר, אנחנו יודעים שהסיכוי הוא 50-50 ומועדון עמו הפועל ת"א שיש לו היסטוריה עם גביעים אנחנו רוצים להמשיך את זה ואולי להביא תואר למועדון הזה. ניתן הכל כדי להעפיל לשלב הבא".

לידור כהן | אריאל שלום

ניר קלינגר הוסיף: "אני מניח שכל הקבוצות שנמצאות בסיבוב הזה, נמצאות באותה דילמה – מצד אחד משחקים חשובים בליגה, מצד שני מחזור בגביע. אנחנו כהפועל תל אביב מתמודדים עם קושי בלתי רגיל, יש לנו מספר פצועים שאנחנו לא יכולים להשתמש בהם. עשינו הכנות גם אתמול וגם היום כדי לעלות עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו, חשיבה גם כמה חשוב הגביע למועדון כמו הפועל תל אביב וכמובן בשבת גם הדרבי הגדול, לכן אנחנו מוכנים, דרוכים. לא נשתמש בשום תירוץ לגבי הפצועים שלנו, ואני בטוח שכל מי שישחק ייתן את הכל כדי שהפועל תל אביב תהיה בשלב הבא".

"מצפה לנו משחק קשה, התמודדנו מול נתניה לפני שבועיים, מדובר בקבוצה שבהחלט ראויה להיות בפלייאוף העליון ואנחנו נצטרך להתכונן בצורה מדוקדקת למשחק הזה ושנתכונן לדברים נכון כדי שנוכל לעלות שלב".

מסתמן כי ניב סרדל עשוי לשוב לעמדת המגן הימני, אותה איבד מאז הגיע לקבוצה בן ביטון. איאד אבו עביד ששיחק בשבת כמגן ימני, יחליף את רז שלמה כבלם לצדו של סיאנדה קולו. גם המגן השמאלי דני גרופר עשוי לקבל מנוחה מחר ובמקומו מועמד לפתוח דורון ליידנר. על העמדה בקישור של איינבינדר נאבקים אופק ביטון, שי אייזן ועמנואל בואטנג כששאחד מהם אמור לקבל את חולצת ההרכב ליד שי אליאס. לגבי החלק הקדמי, קלינגר שוב מתלבט בין שטיין שפתח ביום שבת לבין גיל יצחק, כאשר מקומו של עומרי אלטמן, לידור כהן ועומרי אלטמן מובטח. 

גיל יצחק. מצפה להזדמנות | דני מרון

ההרכב המשוער: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דורון ליידנר (דני גרופר), עמנואל בואטנג (אופק ביטון), שי אליאס, עומרי אלטמן , לידור כהן, גיל יצחק (רז שטיין), אושר דוידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי