כהן ישוב לפלייאוף, ואן לוון: "אוהבים לשחק נגד יריבות כמו הפועל חיפה"

במכבי ת"א רצו לשלב את החלוץ כבר בשלישי אך על אף שמתאמן - יזכה לזמן התאוששות נוסף. גלזר עשוי להיכלל בסגל לדרבי. המאמן אמר לקראת משחק הגביע: "מבינים שזו תחרות שונה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמה בצד את מאבק האליפות המותח בליגה והיא עם הפנים למשחק הגביע מחר (שלישי) נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. במועדון זוכרים היטב את שני המשחקים נגד הפועל חיפה העונה בהם הקבוצה התקשתה – אותו 3:4 דרמטי בסיבוב הראשון בין היתר. חנן ממן צפוי לקבל תשומת לב מיוחדת. גורם בסביבת השחקנים אמר: "אנחנו רוצים לזכות בגביע, הפסדנו פעמיים בגמר, למכבי חיפה ולבני יהודה, ואנחנו חייבים להגיע לדרבי אחרי שעברנו שלב. עבור האוהדים, הגביע חשוב לא פחות מאליפות".

נראה כי המאמן פטריק ואן לוון ימשיך ברוטציות. מי שייעדר בוודאות הוא יונתן כהן שיחמיץ את המשחק העשירי שלו מאז הפציעה. התכנון היה לשלב את כהן כבר חלקית במשחק הזה וכן בדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת (21:00), המשחק שיינעל את העונה הסדירה, אך נכון לעכשיו על אף ששב לאימונים, בקבוצה יתנו לכהן זמן נוסף להתאושש. הוא אמור לחזור למשחק הפתיחה בפלייאוף העליון לאחרת פגרת הנבחרות.

ואן לוון אמר לקראת המשחק: "זו תחרות שונה, אווירה שונה, בעיקר עכשיו עם האוהדים, הכל נהיה יותר מעניין עם כל יום שעובר".

יש הכנות מיוחדות: "לא, רק לוודא שהשחקנים מודעים להכל ומוכנים לנצח את המשחק".

על היריבות מול הפועל חיפה השנה: "הוכח שזו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, אנחנו אוהבים קבוצות כאלה ואני בטוח שיהיה משחק טוב. אנחנו מכינים את הקבוצה כמו לכל משחק. כמובן שאנחנו מודעים לכך שזה משחק נוקאאוט, משחק גביע, ותמיד יש אווירה שונה, בכל מקום בעולם, במשחקי גביע. אנחנו מתכוננים לכך".

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

אבי ריקן הוסיף: "צריכים לשים את המאבקים בליגה בצד ולהתכונן למשחק מחר. משחק גביע שחשוב למועדון ולשחקנים, רוצים לעלות שלב ולהמשיך קדימה ולהגיע בשיא המוכנות. אין משחק קל בגביע, כמו שנכחנו לדעת בשנים האחרונות. מצפה לנו יריב עיקש שגם בליגה הוכיח כמה קשה לנו מולו. הקהל חזר, יש קצת צבע ביציעים וכיף לראות את כולם שוב איתנו, מנסים לחזור לשגרה ולחיים. רוצים שהקהל יראה אותנו מנצחים".

"בשנים האחרונות הם הראו שהם יודעים ויכולים להגיע לשלבים גבוהים בגביע. נוהגים להגיד על קבוצות שהן 'קבוצות גביע טיפוסיות' אבל הפועל חיפה באמת אחת כזו שיודעת לעשות דרך יפה בגביע. אנחנו יודעים כמה קשה יהיה לנו מחר ויחד עם זאת, אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון מהתוצאות האחרונות שלנו בליגה ועם סגל רחב ורעב שרוצה לשחק בכל משחק. יש פה עוד הזדמנות לחבר'ה שלנו להוכיח".

"עד עכשיו שמענו בעיקר את שכטר והצעקות מסביב, זה מצוין שהקהל חוזר ואני מקווה שהכמות באמת תגדל במשחקים הקרובים ונוכל לראות פרצופים ביציעים. עוד לא שיחקנו עם קהל בבלומפילד וזה יקרה בקרוב, אבל גם במשחקי חוץ הקהל תומך, עוזר ומעודד וזה כיף. הלוואי שבקרוב נראה את האצטדיונים מלאים".

אבי ריקן | אודי ציטיאט

בשבוע הבא צפוי עדן קארצב לשוב לאימונים וגם הוא עשוי לחזור יחד עם כהן. קארצב, כזכור, נפצע במשחק נגד מכבי חיפה וסובל מקרב ברצועה הצידית. דן גלזר שסובל מפציעה בשרירי הבטן, מרגיש טוב יותר ועשוי להיכלל בסגל לדרבי.

במהלך ה-0:2 על הפועל קריית שמונה, לואיס הרננדס היה השחקן הזר היחיד שפתח בהרכב ומסתמן שהמגמה תימשך גם מחר. אנריק סבוריט שסובל ממתחילה ייעדר ואת אנדראה ג'ראלדש לא יסכנו. אלכסנדר פשיץ' מגביר את קצב האימונים אחרי שהתאושש מתסמיני הקורונה אך לא יפתח בהרכב. טל בן חיים ישוב לסגל כמובן לאחר שנעדר מהמשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים.

הרכב המשוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל , לואיס הרננדס, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני (שחר פיבן), דור פרץ, איל גולסה (אבי ריקן), מתן חוזז, ניק בלקמן וטל בן חיים .

כהן. ישוב בפלייאוף | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי