דריכות בהפועל חיפה: "הזדמנות להציל את העונה". תורג'מן יפתח

אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

במועדון מהכרמל מוכנים למפגש החשוב מול מכבי תל אביב בשלישי בשמינית גמר גביע המדינה. החלוץ יחליף את אגאדה המוצהב, קהל חוץ לא ייכנס. סילבס: "הגביע אחת המטרות שלנו, כדי לזכות צריך לעבור גם את מכבי ת"א"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה איבדה בשבת האחרונה סיכוי לעלות לפלייאוף העליון אחרי ה-2:2 מול מ.ס אשדוד, ומחר (שלישי) היא תתמודד באצטדיון סמי עופר במסגרת בשמינית גמר גביע המדינה מול הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בישראל – מכבי תל אביב.

"זאת ההזדמנות שלנו להציל את העונה", אמרו במועדון מהכרמל, וזו הגישה עמה יגיעו השחקנים למשחק מחר מול האלופה, שעשוי להיות חבל הצלה עבור המאמן חיים סילבס וחניכיו, זאת במידה שיחוללו הפתעה ויצליחו להדיח את הצהובים.

כאלף כרטיסים כבר נמכרו להתמודדות, ובהפועל חיפה מאמינים שעד מחר יימכרו כל 1,500 הכרטיסים שהוצאו למכירה. במועדון הודיעו מראש שקהל חוץ לא ייכנס למשחק. וויליאם אגאדה ייעדר בשביל צבירת כרטיסים צהובים, ואלון תורג'מן יחליפו בהרכב. כמו כן, קיימת התלבטות בין עידו שחר לגל אראל במרכז השדה.

סילבס אמר לקראת המפגש מול מכבי ת"א: "מדובר במשחק קשה מאוד, אבל בבית שלנו הכל אפשרי. הטעם מהזכייה בגביע עוד קיים וגם הדרמה מהמשחק האחרון. ננסה להעמיד קבוצה הכי רעננה בכדי לעבור שלב. הגביע היה אחת המטרות שלנו בתחילת העונה וכדי לזכות בגן אז צריך לעבור גם את מכבי ת"א".

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, לירן סרדל, עידו שחר (גל אראל), רוסלן ברסקי, חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

חיים סילבס | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי