סכנין לא מזלזלת בנורדיה, התלבטות בנוגע לכיאל

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהמגזר לא מקלים ראש ביריבה מליגה א', מולה יתמודדו הערב בשמינית גמר הגביע: "הדחה תהיה מבוכה גדולה". קנדיל יקבל מנוחה, ייתכן שגם הקשר יישאר על הספסל. טרם נמכרו כל 750 הכרטיסים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין נהנתה מההגרלה הקלה ביותר על הנייר בשמינית גמר גביע המדינה, כאשר תפגוש הערב (שלישי, 18:00) באצטדיון דוחא את בית"ר נורדיה ירושלים מליגה א'. למרות הבדל שתי הליגות, בקבוצה מהמגזר התכוננו היטב ליריבה ועקבו אחר משחקה האחרון ביום שישי, בו ניצחה 1:2 את הכח רמת גן.

בסכנין מאמינים שיעברו לשלב הבא, אך לא מקלים ראש בקבוצה מהבירה: "הבית שלנו העונה אמנם לא פועל לטובתנו, אבל מול נורדיה לא יהיה שום תירוץ. אסור לנו לזלזל בשום יריבה, כי במקרה של הדחה תהיה מבוכה גדולה".

המאמן שרון מימר צפוי לאפשר מנוחה למספר שחקנים, ובראשם מחמוד קנדיל. השוער הרגיש כאבים במפשעה במשחק הליגה האחרון, ה-0:1 על הפועל תל אביב, ועל כן השוער השני ראמי חמאדה יפתח בין הקורות.

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

כמו כן, גם עלי עותמאן צפוי לקבל מנוחה. המגן הוותיק עלה לשחק עם פציעה בשבת האחרונה מול הפועל ת"א, והמטרה היא להביא אותו כשיר ורענן למחזור סיום העונה הסדירה מול מכבי פתח תקווה בשבת הקרובה. נייג'ל האסלביינק צפוי לחזור ל-11, וקיימת התלבטות סביב בירם כיאל.

משחק הגביע הערב יהיה הראשון העונה בו בני סכנין תהנה מהקהל. מכירת הכרטיסים החלה לפני יומיים, ביום ראשון. אמנם עדיין לא נרכשו על 750 הכרטיסים שהוצאו למכירה, אך במועדון מאמינים שכל הכרטיסים יאזלו.

הרכב משוער: ראמי חמאדה, מארון גנטוס, לוקאס שפנדלהופר, חגי גולדנברג, איהאב שאמי, איהאב גנאים, בירם כיאל (עטאא ג'אבר), מוטי ברשצקי, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, דיין קלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי