חדידה ייעדר, לוזון לקראת מכבי חיפה: "המטרה אחת ויחידה – להעפיל לרבע הגמר"

במכבי פ"ת מקווים לשחזר את הניצחון ממשחק הליגה בסמי עופר נגד הירוקים על אף שהמאמן הבהיר: "אין שום השפעה למה שהיה במשחק האחרון בין הקבוצות". הקפטן לא הספיק להחלים מהפציעה, דיניז עשוי לפתוח. עבדה בחוד

(גודל טקסט)

כשברקע מאבקי הכניסה לפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תעשה מחר (רביעי) הפוגה קלה ממשחקי הליגה, כשתתארח באיצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה (20:45), בניסיון לשחזר את ניצחון הליגה המרשים שהושג רק לפני שבוע וחצי, אז ניצחה הקבוצה של גיא לוזון 0:2.

"אין שום השפעה למה שהיה במשחק האחרון בין הקבוצות", הבהיר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. "אנחנו מחכים בכיליון עיניים לשריקת הפתיחה והמטרה שלנו היא אחת ויחידה – להעפיל לרבע הגמר" .

לוזון לא תרגל באימון המסכם את ההרכב שיפתח מחר, אך לא צפוי לערוך רוטציה גדולה, שכן בעונה כזאת במלאבס רוצים להתקדם כמה שיותר גבוה בגביע. כזכור, אשתקד הגיעה הקבוצה ממלאבס עד לגמר הגביע שם נכנעה להפועל באר שבע, כשהיא הדיחה בדרך את הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. מרקוס דיניז נמצא בתמונת ההרכב אם יוחלט לתת מנוחה לאחד הבלמים.

גיא לוזון. "המטרה האחת והיחידה היא להעפיל לרבע הגמר" | מאור אלקסלסי

מהסגל ייעדרו מחר תאי בריבו, שימריא ברביעי בצהריים לניתוח בשרירי הבטן במינכן כשגם הקפטן גיא חדידה, לא הספיק להחלים מהפציעה בשריר הירך האחורי. מנגד, יואל אבוחצירה שלא היה בסגל בשלושת המשחקים האחרונים, יחזור.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, דניאל פלשר (מרקוס דיניז), אור בלוריאן (מרקוס דיניז), ירדן כהן, איתן אזולאי, ארד בר, נאור סבג, ארמנדו קופר ליאל עבדה ועבדיאל ארויו (מורגן פרייר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי