בסכנין לא מתרגשים מהיכולת מול נורדיה: "בגביע – העיקר לעבור"

בירם כיאל במאבק על הכדור
בירם כיאל במאבק על הכדור | לילך וייס

הקבוצה אמנם עלתה לרבע הגמר אחרי ה-0:1, אך כלל לא הרשימה מול היריבה מליגה א' ושוב החלק ההתקפי סבל מיום רע. מימר עם הפנים למכבי פ"ת: "יהיה משחק שונה מבחינת קושי וסגנון". קנדיל ועותמאן יהיו כשירים?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

באימון המסכם של בני סכנין לפני משחק הגביע מול בית"ר נורדיה ירושלים פנה שרון מימר לשחקניו ואמר: "אפשר להפוך את העונה הזו מעונה בינונית לעונה יפה אם נבטיח את ההישארות ונתקדם בגביע". בחלק השני של דבריו של המאמן שחקני הקבוצה עמדו אתמול (שלישי), כאשר עשו את המוטל עליהם וגברו 0:1 על היריבה מליגה א' בדרך לרבע גמר גביע המדינה.

הקבוצה מהמגזר כלל לא הרשימה, וגם שער הניצחון שנכבש היה מעט מפוקפק בעקבות ספק לנגיעת יד של מוטי ברשצקי. "בגביע העיקר לעבור שלב ועשינו את זה. אין ספק שהיכולת שהצגנו לא מתאימה לרמה שלנו והיינו צריכים להיראות טוב יותר. עבדנו קשה והיינו בסכנה עד הסיום", אמרו בסכנין.

אבל משחק משמעותי יותר ממשחק הגביע מצפה למימר וחניכיו ביום שבת, כאשר יפגשו את מכבי פתח תקווה בתקווה לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות. במועדון מקווים שמחמוד, שנפצע במשחק האחרון מול הפועל תל אביב, יוכל לעלות בשער, כמו גם עלי עותמאן, ששיחק במחזור האחרון עם פציעה קלה בברכו.

מימר התייחס למפגש המתקרב מול המלאבסים ואמר: "כל המשחקים עד סוף העונה יהיו קשים ואי אפשר להוריד את הרגל מהגז. בשבת זה יהיה משחק שונה מול פתח תקווה גם מבחינת הסגנון וגם מבחינת הקושי. נצטרך לתת הרבה יותר ולחזור עם נקודות".

שרון מימר
שרון מימר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי