ריאן: "אין לי בעיה לנצח ולשחק מגעיל, זה לא הזמן לכדורגל יפה"

איסמעיל ריאן | הפייסבוק הרשמי של בני סכנין

גביע המדינה ("רוצה לשחזר את הזכייה ב-2004, אנחנו מספיק טובים"), חוסר היציבות ("אני מעדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה") והתקופה בטורקיה ("ויתרתי על כסף כדי לחזור"). קשר בני סכנין בראיון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שבני סכנין גירדה 0:1 על א.ס נורדיה ירושלים והעפילה לרבע גמר גביע המדינה, הקשר איסמעיל ריאן עלה אתמול (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיבה שבגללה חזר מטורקיה, המטרות שלו ושל הקבוצה ומאזן האימים של המועדון העונה באצטדיון דוחא.

האזינו לראיון

על ההעפלה לרבע גמר הגביע מול נורדיה: "בגביע מה שחשוב זה לעבור שלב/ גביע זה תואר כיפי, משחקים מעניינים, עם אנרגיות אחרות. כאחד שבתור ילד ראה את סכנין לוקחת גביע ב2004, אני רוצה לשחזר את זה. אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לנצח כל קבוצה בליגה".

על חוסר יציבות: "ברוב המשחקים ששיחקנו טוב, לא לקחנו נקודה אחת. כשבמשחקים האחרונים אנחנו משחקים פחות טוב ולוקחים נקודות, אמרתי שאני מעדיף לחיות מכוער מלמות יפה. אין לי בעיה עד סוף העונה לנצח ולשחק מגעיל. רוצה להישאר ליגה בכל מחיר. זה לא הזמן לשחק יפה ולרדת ליגה".

איסמעיל ריאן, בירם כיאל | אודי ציטיאט

כמה הקהל היה חסר: "מאוד. אפילו כשיש קצת קהל אתה מרגיש אחרת ומקבל אנרגיות אחרות. הקבוצות הגדולות עם הרבה קהל הכי נפגעות בשנה הזאת".

על התקופה בחו"ל: "הליגה הראשונה בטורקיה היא חזקה מאוד, אז נסעתי לליגה השנייה בטורקיה כדי לנסות להגיע לקבוצה גדולה בליגה הראשונה, זו הייתה המטרה שלי. מאז שהגעתי שיחקתי את כל המשחקים, הייתי מלך הבישולים של הליגה. היו בעיות מבחינת כסף, מוגזם מבחינת האיחורים והעיכובים. ויתרתי על כסף בשביל לחזור הביתה".

אתה קורא לסכנין בית? "כן. זה מקום שאני מרגיש בו כמו בית".

איאד אבו עביד, איסמעיל ריאן | אודי ציטיאט

חולם על לעשות קפיצה בסכנין ולחזור מהדלת הראשית למכבי חיפה בה גדלת? "כרגע אני בסכנין. המטרה שלי זה להשאיר את הקבוצה בליגה ובשביל זה חזרתי. מנסה לחזור לעצמי ולהרים את הקריירה שלי מחדש".

על כך שסכנין בקושי מנצחת בדוחא: "יודע את המאזן. מקווה שעכשיו כשהקהל יחזור קבוצות לא ייקחו נקודות בדוחא. אין לי שום הסבר לזה. זה באמת הזוי. בכל המגרשים הקשים בחוץ לקחנו נקודות, ואפילו מול מכבי ת"א כמעט לקחנו נקודה בחוץ, אבל בבית מאבדים נקודות מול הקבוצות שמתחרות אתנו למטה. אני מקווה ומאמין שעם חזרת הקהל קבוצות כבר לא ייקחו נקודות אצלנו".

אוהדי סכנין מול ביתר. עונש קשה
אוהדי סכנין | צילום: ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי