בסכנין אופטימיים: "חצי גמר גביע יכול להיות רגע מתוק בעונה הזאת"

במועדון מרוצים מהניצחונות האחרונים ומקווים לעבור גם את הקבוצה מהלאומית בדרך לשלב ארבע האחרונות. גנטון ועותמאן ייעדרו, התלבטות בחלק ההתקפי

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כחודשיים אחרי ששרון מימר הגיע לבני סכנין, המטרות השתנו כמעט לחלוטין. כשהוא מונה למאמן הקבוצה, המטרה הייתה אחת ויחידה – הישארות בליגה, גם על חשבון גביע המדינה. כיום, בישורת האחרונה של העונה, סכנין נמצאת מרחק ניצחון על בית"ר תל אביב/בת ים מהגעה לחצי גמר הגביע וגם בליגה לזכותה פער די מבטיח של שבע נקודות מהקו האדום כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה.

"אנחנו בתקופה נהדרת וחצי גמר גביע יכול להיות רגע מתוק בעונה הזאת", אמרו בסכנין הבוקר, "אסור לנו לזלזל בביתר תל אביב/בת ים, זו קבוצה לא צפויה שלא פעם הפתיעה עם ניצחונות גדולים".

מימר עצמו ערך מספר שיחות עם השחקנים וביקש מהם להגיע דרוכים למשחק. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מתכוון לעלות עם הסגל החזק ביותר, אך ללא המגן עלי עותמאן והבלם מרון גנטוס שייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים. השניים נחשבים למשמעותיים בקבוצה בתקופה האחרונה ולאחר האימון המסכם יוחלט מי יחליף אותם. בעמדת הבלם נראה כי ייזן נסאר זוכה לעדיפות על חשבונו של חסן חילו ואילו בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות בין מופלח שלעאטה (שהגיע מת"א/בת ים בינואר) לבין מוחמד עותמאן. אייהב גנאיים שלא שיחק מול כפר סבא יחזור ל-11 ומימר מתלבט בחלק ההתקפי בין איסמעיל ריאן לנייג'ל האסלביינק.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, חגי גולדנברג, לוקאס שפנדלהופר, חסן חילו, יזן נסאר (איהאב שאמי), איהאב גנאים, עטאא ג'אבר, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, איסמעיל ריאן (נייג'ל האסלביינק), אוסאמה חלאיילה.

ישחק מול האקסית? מופלח שלעאטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי