אשדוד מוכרת לאוהדיה כרטיסים ב-55 שקל, למכבי ת"א ב-104 ש"ח

אוהדי מ.ס. אשדוד | דני מרון

אוהדי האלופה מחו ברשתות החברתיות על מחירי הכרטיסים לרבע גמר הגביע, אך מעיר הנמל נמסר: "אנחנו מסבסדים 40 שקלים למנויים שלנו". ההתאחדות אישרה והמכירה יצאה לדרך יממה לפני המשחק

(גודל טקסט)

יממה לפני שמכבי תל אביב תתארח אצל מ.ס אשדוד במסגרת רבע גמר גביע המדינה, מסתבר שנרשמה מתיחות בין המועדונים בנושא מחירי הכרטיסים. אתמול (שני) החלה מ.ס אשדוד, המארחת במפגש, למכור כרטיסים לאוהדיה במחיר של 55 שקלים, אולם מכבי תל אביב משכה את הכרטיסים רק היום והחלה במכירה לאוהדיה בצהריים, קצת יותר מ-24 שעות לשריקת הפתיחה. הסיבה? המחיר שאשדוד דורשת מהקהל הצהוב, 104 שקלים לכרטיס (ו-60 שקלים לכרטיסי חייל ונוער).

באצטדיון הי"א יכולים בימים אלה להיכנס עד 3,000 צופים לאור מגבלות הקורונה ומכבי תל אביב קיבלה כ-600 כרטיסים למפגש, אולם עוד לפני המכירה ברשתות החברתיות אוהדים רבים של מכבי תל אביב מחו בטענה שמדובר בעבירה על התקנון, מכיוון שקבוצה מארחת לא יכולה למכור לאוהדיה כרטיסים במחיר נמוך מזה שהיא מוכרת לאוהדי האורחת.

ממ.ס אשדוד נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להבהיר כי מחיר הבסיס למנוי מ.ס. אשדוד כרטיס בוגר הינו 90 שקלים. המועדון משתתף ומסבסד 40 שקלים, כך שהמחיר אותו משלים מנוי מ.ס. אשדוד הינו 50 שקלים".

בהתאחדות לכדורגל השיבו לפניית ספורט1: "הנושא בבדיקה כרגע. על פניו מותר למועדון לסבסד את מחיר הכרטיסים לאוהדים שלו ובגביע הוא גם יכול לדרוש מחיר גבוה יותר, אבל הנושא נמצא בבדיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי