סבטקוביץ' לקראת מכבי ת"א: "אסור לנו לטעות". בריהון עשוי לפתוח

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | אריאל שלום

שלושה ימים אחרי ה-1:1 המצוין בבלומפילד, אשדוד תקווה להדיח את האלופה כמו ב-14/15 ולהעפיל לחצי גמר הגביע על אף סגל חסר. הקשר יחליף את אדג'י, בן זקן ואוואני בספק. בן שמעון: "מצפים למשחק הזה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שתקעה מקל בחלומות האליפות של מכבי תל אביב וכמעט ניצחה אותה בפעם השנייה העונה (1:1), מ.ס אשדוד מאמינה ביכולתה להדיח את האלופה מחר (רביעי ב-20:30) במשחק הביתי באצטדיון הי"א ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה. באשדוד זוכרים גם כיצד הקבוצה הצליחה לגבור על הצהובים בעונת 2013/14 בסיבוב ח'.

צפו ב-1:1 בין מכבי ת"א ואשדוד בליגה

גורם במועדון אמר לקראת המשחק: "התיקו בראשון השכיח את התבוסה 3:0 למכבי חיפה. הוא הוכיח שאשדוד יודעת להתמודד עם המשחקים האלה. המשחק הזה אתגר גדול, ראינו את העוצמות של מכבי ת"א במחצית השנייה בבלומפילד".

אשדוד תקווה, בדומה למשחק בראשון, להסתדר ללא שלומי אזולאי, גילי כהן ודין דוד הפצועים. רק בבוקר המשחק יתברר האם הקפטן טום בן זקן וטימותי אוואני יהיו כשירים למשחק. בינתיים, עומרי בן הרוש וזוהר זסנו נמצאים בכוננות. החלוץ פאהד באיו יעבור מחר מבחן כשירות. יעקב בריהון שכבש את השער הנהדר במשחק הליגה, עשוי להחליף את הייפורד אדג'י. מוסא בגיוקו שספג צהוב בבלומפילד יוכל לשחק הערב והוא יחמיץ את משחק הליגה הבא – נגד מכבי פ"ת.

בן זקן. הקפטן בספק גדול למשחק | אריאל שלום

בן שמעון מוכן: "העבודה היא בעיקר לאושש את השחקנים. לכל משחק יש חיים משלו, יהיה משחק שונה. אנחנו מקווים שהשחקנים יתאוששו כמה שיותר הן פיזית והן מנטלית. אנחנו מצפים למשחק הזה". המאמן נשאל על ההבדלים בהכנות למשחק ליגה לבין משחק גביע: "יש מורכבות אדירה לפגוש את אותה הקבוצה היריבה פעמיים תוך שלושה-ארבעה ימים. יש הרבה היבטים פיזיים וטקטיים. אנחנו חושבים למי לתת מנוחה ולמי לא".

הבלם ננאד סבטקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אין לנו זמן רב בין המשחקים, לכן אנחנו מתמקדים בהתאוששות ובהכנה פיזית ומנטלית למשחק הזה. אנחנו יודעים שאסור לנו לטעות כי אין אפשרות לתקן בגביע".

גורדנה. שוב פוגש את ייני | אריאל שלום

ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, עומרי בן הרוש (טימותי אוואני), ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, מוסא בגיוקו, רועי גורדנה, רמזי ספורי, יעקב בריהון (מוגיס זאקריה), מוחמד כנעאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי