לקראת מכבי חיפה: הפועל עפולה הזמינה אמן חושים

דודו ביטון עם אמן החושים ניר חיימוביץ' | דוברות הפועל עפולה

הצפוניים מתכוננים לרבע גמר גביע המדינה, כאשר במהלך ערב גיבוש של הקבוצה הופיע ניר חיימוביץ': "רוצים להרגיש את חוש הניצחון על מכבי חיפה". רומן זולו, מאמן הקבוצה: "בגביע הכל יכול לקרות, חיפה הטובה בארץ"

(גודל טקסט)

הפועל עפולה תגיע מחר (חמישי) בערב לסמי עופר לקרב במסגרת רבע גמר גביע המדינה כאשר היא יודעת שאין לה הרבה מה להפסיד. הצפוניים מגיעים כאנדרדוג ברור מול מוליכת ליגת העל, אך אינם באים על מנת לשמש כתפאורה וחולמים על סנסציית ענק.

לאחר שבמחזור האחרון בליגה הלאומית עפולה התפוצצה על אחי נצרת עם חמישייה, הקבוצה ערכה השבוע ערב גיבוש מיוחד עם אמן החושים ניר חיימוביץ'. בתחילת הערב שחקני הקבוצה פנו לאמן והפצירו בו בחצי צחוק כי הם "רוצים להרגיש את חוש הניצחון גם מול מכבי חיפה".

גם בקרב האוהדים ישנה היענות מרשימה למשחק, כאשר מעל ל-500 כרטיסים נמכרו לאוהדי עפולה. מבחינה מקצועית, חלוץ הקבוצה אלון בוזורגי החלים מפציעה וייקח חלק במשחק, בעוד אסף אריאלי ששבר את ידו במשחק הליגה אחרון יחסר, כמו גם יובל שוואט ואופק נדיר שימשיכו להיעדר.

שחקני הפועל עפולה | דוברות הפועל עפולה

מאמן עפולה, רומן זולו, אמר לקראת ההתמודדות: "מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בישראל, מדובר במשוכה לא פשוטה בכלל. יש הבדלי תקציב משמעותיים וכמובן גם הבדלי רמות. יש להם מאמן מצוין והם בתקופה נהדרת, אך בגביע המדינה הכל יכול לקרות. הפועל עפולה תמיד הייתה קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו אוהבים את המפעל הזה ונעלה להילחם על הדשא ולייצג את המועדון בכבוד".

גם קפטן הקבוצה, נתנאל גולדמן, התייחס למפגש: "המשחק מחר הוא מסוג הרגעים שבשבילם אנחנו במקצוע הזה. מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת, אחד המועדונים הגדולים בישראל ובנוסף לכך הם מובילים כרגע את טבלת ליגת העל כך שיחסי הכוחות ברורים. בגביע המדינה הכל יכול לקרות וזו הייחודיות במפעל הזה. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו, עשינו את ההתאמות ולמדנו אותם. נעשה הכל על מנת לספק הופעה ראויה ולשחק את הכדורגל שלנו, מי שמאמין לא מפחד".

שחקני הפועל עפולה | דוברות הפועל עפולה
רומן זולו | דוברות הפועל עפולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי