קלאסיקה בחצי הגמר: מכבי ת"א תפגוש את מכבי חיפה

דור פרץ, נטע לביא | דני מרון

הגרלת ארבע האחרונות של גביע המדינה סידרה מפגש מטורף בין שתי הקבוצות שנאבקות על האליפות. הפועל תל אביב מול בית"ר תל אביב/בת ים. תאריכי סופיים למשחקים טרם נקבעו

(גודל טקסט)

יותר מטורף מזה, לא יכול להיות. הגרלת חצי גמר גביע המדינה סידרה לנו היום (חמישי) מפגש בין שתי הקבוצות החזקות בישראל, אשר מתחרות זו בזו במאבק אליפות סופר מותח העונה – מכבי תל אביב ומכבי חיפה. ההגרלה התקיימה בשעות הצהריים, עוד לפני שהירוקים ניצחו את הפועל עפולה ברבע הגמר, ולאחר שהקבוצה מליגת המשנה לא הצליחה להפתיע בסמי עופר הובטח לנו סופית קרב ענקיות.

המשחק השני בשלב חצי הגמר יפגיש את הפועל תל אביב עם בית"ר תל אביב/בת ים, שהיא אמנם קבוצת ליגה לאומית, אך הראתה אתמול שהיא ברמה גבוהה מאוד עם הניצחון 0:4 יוצא הדופן והחד צדדי על בני סכנין.

שימו לב: משחקי חצי הגמר ייערכו ב-11 וב-12 במאי. מכיוון שמכבי חיפה הבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות, המפגש בינה למכבי ת"א בגביע יתקיים שלושה ימים אחרי משחק העונה האחרון בליגה, שעשוי לקבוע את זהות האלופה וייערך ב-9 במאי. עבור שתי הקבוצות יהיו אלו שני משחקים שיכולים לקבוע גורל של עונה שלמה ולזה קוראים בשתי מילים – מאני טיים.

גביע המדינה | ניב אהרונסון
הפועל תל אביב מגרילה את בית"ר תל אביב בת ים | ניב אהרונסון

חצאי הגמר ייערכו באצטדיון בלומפילד והכרטיסים יחולקו שווה בשווה בין אוהדי כל אחת מהקבוצות. הגמר הגדול, שייערך בין ה-23 ל-30 במאי, יתקיים באצטדיון סמי עופר. אז האם מכבי חיפה ומכבי תל אביב יתחלקו בתארים העונה? או שאחת מהן תזכה בדאבל? ואולי הפועל תל אביב תעלה לגמר ראשון מאז 2011/12, אז גם זכתה בתואר האחרון שלה? או שמא בית"ר ת"א/בת ים תעשה היסטוריה? כל התשובות בשבועות הקרובים. אנחנו כבר כוססים ציפורניים.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים | אודי ציטיאט

הגרלת חצי הגמר

מכבי חיפה – מכבי תל אביב
הפועל תל אביב – בית"ר תל אביב/בת ים

צפו בתקציר: מכבי ת"א בחצי הגמר אחרי 0:1 על אשדוד

צפו בתקציר: 0:4 מדהים לבית"ר ת"א/בת ים על סכנין בדרך לחצי הגמר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי