אלטמן: "חולם להניף גביע עם הפועל", קלינגר: "צריכים את הקהל"

הקפטן, שצפוי לשוב להרכב בחצי הגמר נגד בית"ר תל אביב, דיבר לקראת המפגש: "אין פייבוריטית, המשחק שווה כוחות". גם המאמן, שהאריך את חוזהו בקבוצה, התייחס למשחק: "מגיעים דרוכים, רוצים את האוהדים איתנו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שהנהלת המועדון הכריזה באופן רשמי על המשך דרכו של ניר קלינגר בקבוצה, בהפועל תל אביב יכולים להתעסק כעת במשימה המרכזית שנותרה להם העונה: גביע המדינה. מחר (שלישי) האדומים יתמודדו נגד בית"ר תל אביב/בת ים, ולקראת המפגש נערכה מסיבת העיתונאים בה דיברו קלינגר והקפטן עומרי אלטמן.

קלינגר פתח והתייחס למעמד: "גם אני, למרות שהייתי מספיק פעמים במעמדים האלה, זה תמיד מרגש, זה תמיד מותח וזה תמיד עושה פרפרים בבטן. אי אפשר להגדיר פה פייבוריטית, זה משחק אחד שהכל יכול לקרות בו ואנחנו מתכוננים בהתאם. אנחנו לא מייחסים יותר מדי חשיבות להפסד לבני יהודה, מי ששיחק שם והייתה לו הזדמנות לא לקח אותה וזה חבל בשבילו. את המשימה שלנו בליגה השלמנו לפני שבועיים ולכן אנחנו מתמקדים במשחק מחר".

המאמן המשיך ודיבר על הקהל: "אני פונה לאוהדים ואומר להם שהמשחק יהיה קשה ומורכב, צריכים להיות סבלניים ומוכנים לכך. אנחנו רוצים את התמיכה והאהבה שלהם, נצטרך את הדחיפה של כולם בצורה חיובית. השחקנים רוצים להחזיר על המגרש בגישה לוחמנית וחיובית, כל זאת למען הקהל ועבור המועדון".

ניר קלינגר ושחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

גם קפטן הקבוצה, עומרי אלטמן שצפוי לחזור להרכב, דיבר: "אנחנו מתרגשים מאוד, זה מעמד מחייב שכולם מבינים את החשיבות שלו. אין פה פייבוריטית, המשחק שווה כוחות. אני חולם בלילה על להניף גביע בהפועל כקפטן, במיוחד כי זה המועדון בו העברתי את רוב הקריירה שלי ואני מרגיש אליו הכי מחובר".

כעת, בקבוצה רוצים לשים בצד את צמד משחקי הליגה המאכזבים – תיקו 2:2 נגד הפועל כפר סבא והפסד 1:0 לבני יהודה בשבת – ולהעפיל לגמר הגביע לראשונה מאז 2012. האדומים רוצים להפוך את העונה הקשה המוצלחת ואולי גם להגיע לאירופה (האדומים הודיעו כי יערערו על האפשרות לשחק באירופה).

כאמור, הקפטן עומרי אלטמן ששולב כמחליף בשבת לאחר שחזר מפציעה – יפתח בהרכב כמובן. גם בן ביטון ודן איינבינדר ישובו ל-11 וכמוהם דני גרופר, לידור כהן ושלומי אזולאי. השוער ארנסטס שטקוס יחמיץ את מחזור סיום העונה בשבת נגד בני סכנין (באצטדיון דוחא) בשל צהובים וכך גם הקשר שי אליאס.

עומרי אלטמן | אריאל שלום

ההרכב המשוער: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר; דן איינבינדר, עמנואל בואטנג (שי אליאס), אושר דוידה, לידור כהן, עומרי אלטמן; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי