בעקבות ההסלמה: חצאי גמר גביע המדינה בספק?

סאן מנחם, דן גלזר | אריאל שלום

לאור האירועים האחרונים בדרום הארץ, בהתאחדות לכדורגל ממתינים להתפתחויות, אך טרם התברר עם משחקי הגביע ייערכו בבלומפילד כמתוכנן או יועתקו לסמי עופר. גורם בכדורגל הישראלי: "עוד לא הגענו לנקודת האל חזור"

(גודל טקסט)

האם העקבות ההסלמה בדרום הארץ משחקי חצי גמר גביע המדינה בספק? בשלב הזה מסרבים בהתאחדות לכדורגל לנקוט עמדה וממתינים להתפתחויות נוספות, זאת למרות ההחלטה של המועצות המקומיות בגוש דן לבטל מחר (שלישי) את הלימודים בחלק מן הערים באזור המרכז.

כזכור, מחר אמורות הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב/בת-ים להיפגש באצטדיון בלומפילד במסגרת הגביע, כאשר ברביעי עתיד להתקיים המשחק הענק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, אך טרם התברר אם המשחקים אכן ייערכו כמתוכנן.

בהתאחדות לכדורגל מחויבים כלפי אופ"א לדאוג לסיים את העונה בטווח בטחון מפתיחת משחקי יורו 2020 בעוד כחודש, ולכן יקבלו החלטה עניינית, כפי שהתקבלה הערב עם ביטול משחק הפלייאוף העליון בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע.

אבי ריקן, נטע לביא | מאור אלקסלסי

אם המטחים יימשכו באזור הדרום, לא מן הנמנע כי המשחק הזה יקוים באזור בטוח – כפי שקרה בסבבי לחימה קודמים – ובלבד שיתקיים, כך גם לגבי משחקי הגביע הקרובים, שעשויים להיות מועתקים בקרוב לאצטדיון סמי עופר שבחיפה.

"אין ספק שאם חצאי הגמר היו אמורים להתקיים מחר ומחרתיים בטדי לדוגמא, הייתה מתקבלת ככל הנראה החלטה לדחות אותם, להעתיק אותם למגרש אחר, או לקיימם ללא קהל", אמר הערב גורם בכדורגל הישראלי, שהוסיף לאחר מכן: "בפיקוד העורף אמרו שאין מניעה לקיים לימודים, וראשי מועצות לקחו את ההחלטה באופן עצמאי. עוד לא הגענו לנקודת האל חזור".

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי