רשמי: הפועל ת"א נגד בית"ר ת"א/בת ים ביום רביעי בנתניה

שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

בהתאחדות לכדורגל נאלצו בלית ברירה לדחות את המפגש שתוכנן להיערך הערב בבלומפילד, המשחק יידחה ביממה ויועתק לנתניה. טרם התקבלה החלטה אם יורשה להיכנס קהל

(גודל טקסט)

חצי גמר גביע המדינה הראשון אמור היה להיערך בעוד מספר שעות, אבל לאור ההסלמה בדרום נאלצה הבוקר (שלישי) ההתאחדות לכדורגל להודיע על דחיית המפגש בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב/בת ים. כעת, לספורט1 נודע לראשונה שהמשחק ייערך כבר מחר, יום רביעי, באצטדיון בנתניה.

כבר אתמול בערב החלו בהתאחדות לכדורגל להיערך למספר חלופות אפשריות והבוקר סוכמו כל הפרטים מול עיריית נתניה ובשעות הצהריים יצאה הודעה רשמית לגבי קיום המשחק ברביעי (20:30), כאשר אוהדי הקבוצות יוכלו להגיע ולאייש את היציעים.

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה כשהתבשרו שהמשחק ייערך כבר מחר, מכיוון שארבעה שחקנים היו נעדרים מהמפגש לו היה נערך בשבוע הבא ואחרי המפגש נגד בני סכנין: כידוע, ארנסטס שטקוס, שי אליאס, שי אייזן ואופק ביטון ספגו כרטיס צהוב מכוון כדי להחמיץ את מחזור סיום העונה ולא להיות בסכנה לגמר הגביע. כאמור שהמשחק ייערך כבר מחר וכך הם יוכלו לעמוד לרשות קלינגר בחצי הגמר וגם בגמר, אם וכאשר הקבוצה תעפיל אליו. היום, אגב, ערכה הקבוצה אימון בחדר הכושר.

יגיעו מחר לאצטדיון בנתניה? אוהדי הפועל ת"א | אודי ציטיאט

יו"ר ביתר תל אביב/ בת ים, ליאור שחטר, התייחס להתפתחויות ואמר לספורט1:"אנחנו מחכים להוראות מההתאחדות וסומכים על קברניטי ההתאחדות שיקבלו את ההחלטה המתאימה. בשל זה לא קיבלנו שום עדכון ולנו לא אכפת אם המשחק ייערך בנתניה או בחיפה כאשר הכל לטובת שלום הציבור. נרצה שהמשחק ייערך מול קהל".

"משחק חצי גמר גביע המדינה בין הפועל ת"א לבית"ר ת"א/בת ים לא ייערך הערב. אנחנו נמצאים החל מאתמול אחר הצהריים בקשר שוטף עם כל הגורמים הרלוונטיים למציאת חלופות נכונות, אפשריות ובטוחות במציאות הנוכחית המורכבת. כאשר יהיה לנו מידע קונקרטי נעדכן בהקדם האפשרי", נמסר הבוקר מההתאחדות.

במקביל פרסמנו בספורט1 כי נראה שחצי גמר הגביע השני, בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, יועתק לאצטדיון סמי עופר בחיפה וייערך ביום חמישי. לחצו כאן לכל הפרטים כאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי