מכבי ת"א מוצפת על ידי אוהדיה וטוענת לחוסר ספורטיביות

בעקבות העברת המשחק לסמי עופר, רבים מאוהדי הקבוצה אשר גרים בדרום לא מתכוונים להשאיר את בני המשפחה לבדם בעיצומה של ההסלמה והם פנו למועדון בזעם: "ביזיון, עדיף שתעלו עם הנוער"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סוער בקריית שלום. בעקבות העברת חצי גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב לאצטדיון סמי עופר, אוהדי האלופה מציפים את המועדון ואת הרשתות החברתיות וטוענים כי לא יוכלו להגיע להתמודדות וידרשו את כספם בחזרה. כ-11 אלף צהובים כבר רכשו כרטיס והבטיחו את מקומם במשחק שהיה אמור להיערך ביום רביעי בלומפילד, אולם כעת, לאחר שנדחה ביום והועתק לחיפה, אחוז גדול הבהיר כי אין ביכולתו להגיע והוא ייאלץ לבטל את הכרטיס שרכש.

חלק מהאוהדים, אשר מתגורר בדרום הארץ, הבהיר כי לא ישאיר את המשפחות לבדה בשיאה של ההסלמה. אחרים, אשר פינו לעצמם את יום רביעי ותכננו להגיע לבלומפילד, כלל לא היו רוכשים כרטיסים לו היו יודעים מראש כי המשחק ייערך בחמישי בחיפה, מה שיצריך מהם לצאת מוקדם מהעבודה, לנסוע צפונה ולבטל תכניות שונות ואירועים שונים אשר נקבעו מראש.

במכבי תל אביב תהו מה הלחץ לקיים את המשחק כל כך מהר, ללא התחשבות באוהדי הקבוצה והבהירו כי זו החלטה לא ספורטיבית. במועדון העדיפו שהמשחק יידחה בשבוע, אך הם לא היו צד בעניין ולא קיבלו הסברים. בקריית שלום הדפו את ההסברים שנשמעו בנוגע ללוח הזמנים והבהירו כי אין אף שחקן בליגת העל שאמור לקחת חלק ביורו הקרוב, כך שהדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לקבוצות ולא למשחקי ידידות כאלה ואחרים של נבחרת ישראל שנקבעו מראש.

אוהדי מכבי תל אביב | לירון מולדובן

במקביל לטענות כלפי ההתאחדות, חלק מאוהדי הקבוצה באו בטענות קשות למועדון עצמו, שלטענתם הסכים לגזירה שהוטלה על ידי ההתאחדות בקלות רבה מידי, לא ניסה לשנות אותה ולמעשה ויתר על תמיכת הקהל. "ביזיון, אסור להסכים לזה, עדיף שיעלו עם הנוער. הזוי שהם מסכימים לתרחיש הזה, אבל מכבי לא עושה כלום למען האוהדים שלה", טענו בכעס. "לנסוע לחיפה בחמישי? צריך לצאת ב-17:00 ולחזור באמצע הלילה, כל זה בעיצומה של הסלמה שעלולה להגיע גם למרכז. אלפי אוהדים יבטלו את הכרטיס. הגיע הזמן שהמועדון יעמוד לצדנו".

בתוך כך, לספורט1 נודע כי מתנהלות שיחות בין ראשי מכבי תל אביב בכדורסל לראשי מכבי תל אביב בכדורגל. כידוע, קבוצת הכדורסל אמורה לפגוש בחמישי, במקביל למשחק של קבוצת הכדורגל, את מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה. המועדונים טוענים כי חלק מהאוהדים רכשו כרטיסים לשני המשחקים וכעת לא יוכלו להגיע וחלקם ייאלצו לבחור לאיזה משחק ברצונם להגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי