רשמי: חצי גמר הגביע בין הפועל ת"א לבית"ר ת"א נדחה

גביע המדינה | מאור אלקסלסי

בעקבות מתקפת הטילים על גוש דן, המשחק בין האדומים לקבוצה מהליגה הלאומית לא ייערך ברביעי. גם המשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א בסכנה. גורם בכיר בהתאחדות לספורט1: "אם לא תהיה הפסקת אש, נמתין להנחיות"

(גודל טקסט)

בעקבות ההסלמה ומתקפת הטילים על גוש דן, חצאי גמר גביע המדינה בכדורגל נמצאים בסכנת דחייה נוספת. המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב/בת-עם נדחה הערב (שלישי) פעם נוספת ולא ייערך מחר בנתניה כפי שתוכנן אחרי השינוי הראשון.

בשלב זה, גם המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב (חמישי ב-20:30) בסכנה. לספורט1 נודע כי תיערך הערכת מצב מחודשת של כל הגורמים ורק לאחריה תצא הודעה רשמית. "איזה אוהד ירצה לנסוע למשחק במצב הזה? קבוצות באמת יכולות להתאמן, לחשוב על כדורגל ולשחק בסיטואציה הזו?", אמר בכיר בהתאחדות לספורט1.

"אם לא תהיה הפסקת אש עד מחר, אנחנו נמתין להנחיות ונעשה את השיקולים שלנו. אנחנו מניחים שההנחיות יהיו פחות מקלות". כאמור, המשחק של הפועל ת"א ובית"ר ת"א כבר נדחה, זאת בעקבות העובדה שנשמעו הערב מספר אזעקות בנתניה. "אמנם לא התקבלה הודעה מההתאחדות או מפיקוד העורף, אבל יש ירי מעזה וברור שהמשחק לא יוכל להתקיים במצב כזה", כך הבהיר גורם בהפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי