במכבי חיפה נערכים לאפשרות שהמשחק מול מכבי תל אביב יידחה

דן גלזר, מוחמד אבו פאני | אריאל שלום

בכרמל מבינים כי המצב הביטחוני עלול להוביל לכך שחצי גמר גביע המדינה יידחה פעם נוספת וממתינים לתשובות מהגורמים הרלוונטיים. וגם: אצילי ודוניו כשירים. רוקאביצה יתפשר ויסכים להצעה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה עוקבים אחר ההתפתחויות וממתינים לעדכונים מההתאחדות לכדורגל וכן מפיקוד העורף, כאשר הקבוצה אמורה לשחק ביום שני בבלומפילד נגד מכבי תל אביב בחצי גמר המדינה, במשחק שכזכור כבר נדחה פעמיים בגלל המצב הביטחוני. בעקבות המשך ההסלמה בדרום ובמרכז והמהומות בערים המעורבות ברחבי המדינה, בכרמל מבינים כי ההתמודדות עשויה להידחות שוב, נערכים בהתאם ומחכים לתשובות מהגורמים הרלוונטיים.

יחד עם זאת, בצל חוסר הוודאות, מכבי חיפה אמורה לצאת לבית מלון לקראת המשחק ובמועדון ממשיכים להיערך מבחינה מקצועית. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונם של עומר אצילי וגודסוויי דוניו, שהחלימו מהפגיעות שספגו במשחק הליגה האחרון מול מכבי תל אביב והשניים יעמדו לרשות המאמן ברק בכר, שיקבל בחזרה גם את רודריגס שסיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל.

במקביל, מכבי חיפה עובדת על העונה הבאה ואחת השאלות הבוערות היא עתידו של ניקיטה רוקאביצה. כפי שפורסם בספורט1, החלוץ דרש חוזה לשנתיים, אבל הירוקים הציעו לו לחתום לעונה אחת. כעת, בסביבת השחקן מבינים כי הפציעות והירידה החדה בכשרו בתקופה האחרונה שינו את התמונה ולא מן הנמנע שמלך שערי הליגה יסכים להצעה הנוכחית. "בכר מעריך את ניקי והוא מבין את החשיבות של זה", אמרו בכרמל.

בנושא אחר: הקשרים נטע לביא ומאור לוי הגיעו אתמול לנחם את משפחתו של סמ"ר עומר טביב ז"ל, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל ואוהד מושבע של מכבי חיפה, שנהרג מירי של טיל נ"ט לעבר ג'יפ של צה"ל בגבול רצועת עזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי