הצגות כפולות: מועדי המחזור ה-33 ומשחקי הגביע פורסמו

סאן מנחם, דן גלזר | אריאל שלום

ללא קהלים, מכבי חיפה תפגוש את מכבי ת"א בחמישי בסמי עופר, כאשר לפני אשדוד תתמודד נגד הפועל ב"ש על אותו כר דשא. בטדי, מכבי נתניה תשחק נגד הפועל חיפה, כשלאחר מכן כפ"ס תפגוש את בני יהודה

(גודל טקסט)

למשך זמן קצר, שוב עלתה התקווה שמשחקי גביע המדינה יתקיימו בכל זאת עם קהל ביציעים, אולם בסופו של דבר ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי בעקבות המצב הביטחוני, לא יבוצע שינוי במתכונת שנקבעה לחצאי הגמר והמשחקים ייערכו ברביעי ובחמישי באצטדיון סמי עופר, בדלתיים סגורות.

חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל קיבלו מפיקוד העורף מסר לפיו ייתכן כי ההגבלות על התקהלות יבוטלו ביום חמישי הקרוב וישראל תחזור לשגרה, ולכן נבחנה האפשרות לדחות את חצי הגמר בין הפועל ת"א לבית"ר ת"א/בת ים מרביעי לחמישי, ואת המשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה למוצאי שבת, אך האופציה ירדה מהפרק.

באשר למשחק הליגה בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע, הוחלט סופית כי הוא יתקיים ביום חמישי בסמי עופר, מה שאומר כי באצטדיון תיערך הצגה כפולה. המפגש הדרומי ייערך ב-18:00, כשלאחר מכן מכבי חיפה ומכבי ת"א ייפגשו ב-21:00 במסגרת הגביע. באצטדיון טדי, מכבי נתניה תפגוש את הפועל חיפה (18:00), כשלאחר מכן הפועל כפר סבא תשחק נגד בני יהודה (21:00).

מועדי המשחקים

מועדי המחזור ה-33 וחצי גמר הגביע | צילום מסך

מרגע הודעת ההתאחדות לכדורגל אמש, על כך שמשחקי חצי הגמר יישארו במועד שנקבע וייערכו מול יציעים ריקים, החלו להישמע קולות של מחאה גדולה בקרב האוהדים שטוענים לחוסר אכפתיות מצד מקבלי ההחלטות. משטרת ישראל התנגדה נחרצות לקיום משחקים עם קהל בחצי הגמר בפרט ולקיום משחקים בכלל, בגלל שהקבוצות מעורבות. חבר הנהלה סיפר כי במחוז צפון של המשטרה רוצים לחכות בין שלושה שבועות לחודש לאחר הפסקת האש, כדי לייצר רגיעה מוחלטת בטרם יאשרו משחקים.

בתוך כך, הוקמה ועדה בהשתתפות מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי וחבר ההנהלה אבי קאופמן, אשר תדון בגורל הליגות לנוער. הוועדה תבחן בעצם האם אפשר להמשיך לקיים את ליגות הנוער בעקבות המתיחות בין ערבים ליהודים בתוך המדינה, וחשש של לא מעט הורים לשלוח את ילדיהם.

הוועדה תבחן את האפשרות לסיים את כל הליגות מנערים ג' ומטה לאלתר, ואולי לקיים טורנירים מרוכזים במקום נייטרלי לקביעת עולות ויורדות מנערים ב' ומעלה. אגב, יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, התייחס לכך והתנגד: "לדעתי הליגות האלה צריכות להמשיך. יש קולות של אנשים שרוצים לעצור, אבל אני חושב שזה לא נכון. דווקא עכשיו זה אתגר להמשיך את הליגות עד שיסתיימו".

ישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי