שחטר: "רצינו שיהיה קהל, אך ההתאחדות קיבלה החלטה שקולה"

פארפה גויאגון | אודי ציטיאט

בית"ר ת"א/בת ים נערכת לחצי גמר הגביע נגד הפועל ת"א, יו"ר הקבוצה התייחס להכנות: "לא אופטימליות, אבל צריך להמשיך ולשחק כדורגל". נוסבאום צפוי ליהנות מסגל מלא, השחקנים יעלו עם חולצות עליהן מסר של אחדות

(גודל טקסט)

בית"ר תל אביב/ בת ים היא ללא ספק הסינדרלה הגדולה של גביע המדינה. לקראת המשחק הגדול מחר (רביעי) מול הפועל תל אביב, ראשי הקבוצה ניסו במהלך היום לדחוף לכך שההתמודדות תידחה ביממה על מנת לאפשר כניסת קהל ליציעים, אך ההתאחדות קיבלה החלטה שהמפגש ישוחק ללא אוהדים במגרשים וזאת בשל המצב הביטחוני.

יו"ר הקבוצה, ליאור שחטר, אמר לספורט1: "רציתי לדחות את המשחק משיקולי הכנסת קהל, משום שחשבתי שזאת טעות לקיים משחק חצי גמר ללא אוהדים. למרות זאת, בשל המצב ההתאחדות קיבלה החלטה שקולה בסופו של דבר. בתקופה האחרונה התאמנו בשפיים, גם ההתאחדות סייעה לנו לבצע הכנה מיטבית ככל הניתן. השחקנים הזרים שלנו, כמו השחקנים שגרים בדרום הארץ, התארחו בבית הארחה בשפיים. זאת לא הכנה אופטימלית למשחק, אבל צריך להמשיך ולשחק כדורגל".

שחטר גם התייחס ליחסי הכוחות ואמר: "כדורגל זה משחק של 90 דקות. אין פה ויכוח שהפועל ת"א היא קבוצה עם יכולת מקצועית גבוהה יותר, אבל ננסה להפתיע ב-90 דקות או אפילו ב-120".

מבחינה מקצועית, המאמן עמיר נוסבאום צפוי ליהנות מסגל מלא שיאפשר לו לעלות בהרכב החזק ביותר שלו, שהביס את בני סכנין ברבע הגמר. מעבר לכך, שחקני הקבוצה יעלו לפני המשחק עם חולצות עליהן מסר של אחדות בין יהודים וערבים, יוזמה אותה קידמו ראשי המועדון. לאחר מכן, במהלך המשחק עצמו, יעלו השחקנים עם חולצות עליהן יופיע סמל לקידום הטבעונות, זכר לשיתוף הפעולה של הקבוצה עם עמותת "ויגן פרנדלי".

הרכב משוער: אביחי דהן, עומר יצחק, תומר מכלוף, מייקל צ'ילאקה, גיא מזרחי, אסף הרשקו, בר כהן, נדב נידם, אמיר ברקוביץ, פארפה גויאגון, יניב מזרחי.

עמיר נוסבאום | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי