אושר בהפועל ת"א: "אין תשוקה גדולה מהגביע, שטקוס מלך הפנדלים"

האדומים חגגו העפלה לגמר לראשונה מאז 2012 ומפנטזים: "חולמים לראות את אלטמן מקבל את התואר מהנשיא". הקפטן ייעדר ממחזור הסיום. בחודורוב אמרו: "קלינגר התכונן כאילו היריבה היא סיטי". שחקנים: "הקהל היה חסר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהשלימה בשבועות הקודמים את המשימה והבטיחה את הישארותה בליגת העל, הפועל תל אביב בדרך לחלום נוסף – גדול בהרבה. האדומים של ניר קלינגר העפילו אתמול (רביעי) לגמר הגביע לראשונה מאז 2012 בתום דרמה אדירה לאחר שגברו 6:7 על בית"ר תל אביב/בת ים בפנדלים ורחוקים משחק אחד מתואר ראשון מזה תשע שנים. הערב יצפו השחקנים בחצי הגמר השני בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ויידעו איזו יריבה תמתין להם במשחק שעתיד להיערך בסמי עופר.

צפו בשחקני הפועל ת"א חוגגים אחרי המשחק:

הגביע מוגדר כחלום בקרב אנשי המועדון. "אין דבר יותר ענק מאשר לראות את הנשיא ראובן ריבלין מעניק את הגביע לקפטן עומרי אלטמן. חלומות מתגשמים. אין במתחם חודורוב תשוקה גדולה יותר מאשר הגביע", אמרו בסביבת המועדון.

בסיום המשחק החליטו האדומים לשוב באוטובוס לחודורוב ולא להישאר בחיפה ולהתאמן במתחם קצף בהזמנת מכבי חיפה. מנגד, שלושת השחקנים הזרים: ארנסטס שטקוס, עמנואל בואטנג וסיאנדה קולו, ימשיכו להתגורר בינתיים בעיר והאימונים עצמם ייערכו בבית הנבחרות בשפיים לקראת מחזור סיום העונה נגד בני סכנין ביום שני. שטקוס המוצהב ייעדר מהמשחק וכך גם הקשרים אופק ביטון, שי אליאס ושי אייזן.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

על אף שהאדומים נקלעו להארכה ולפנדלים, קלינגר זכה למחמאות על ההכנה המקצועית. במחצית הראשונה האדומים היו יכולים לרדת ביתרון משמעותי יותר מהשער של אלטמן.  "ההכנה למשחק הייתה כאילו היריבה היא מנצ'סטר סיטי ומדובר בליגת האלופות. זו הייתה אולי ההכנה הממוקדת ביותר שעשינו העונה. אין ספק שהעפילה לגמר הגביע בעונה כזו היא הצלחה".

קלינגר, שבעמדת הראיונות אמר שאינו שמח כפי שרצה להיות, לאור המצב בישראל, סיפר: "ראינו את המשחקים של בית"ר תל אביב. נגד הפועל קריית שמונה ובני סכנין בגביע וכן את משחקי הליגה שלנו. ידענו שמדובר בקבוצה איכותית בעיקר בחלק הקדמי ושהם טסים קדימה במתפרצות. מגיעה לא את כל הכבוד וגם כל השבחים. היה לא קל והעיקר שאנחנו בגמר. כולם מחכים לרגיעה במצב הביטחוני שאינו פשוט".

למרות הניצחון, בקבוצה יודעים כי ישנה בעיה בחלק הקדמי שכן אלטמן הבקיע עם קצת מזל בבעיטה החופשית. הקפטן, אגב, נפגע בקרסולו ולא ישחק במחזור הסיום.

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

ובצד השני, השוער שטקוס זכה למחמאות על שתי בעיטות הפנדל שהדף. כזכור השוער כבר זכה עם קלינגר בגביע – במדי הפועל חיפה ב-2018. "הוא מלך הפנדלים וכבר עזר לקלינגר לזכות בגביע. ידענו שהוא ייקח אותנו לגמר", אמר גורם בסביבת המועדון.

בסיום המשחק שחקני הקבוצה דיברו עד כמה תמיכת הקהל ביציעים הייתה חסרה להם. "15 אלף האוהדים שלנו במגרש היו עושים את ההבדל בין ניצחון לבין דרמה גדולה כזו אחרי 120 דקות", אמרו שחקנים. נזכיר כי האדומים ממתינים לתוצאות הערעור שהגישו על כך שלא יוכלו להשתתף באירופה גם אם יזכו בגביע, לאור חובות העבר של המועדון.

שטקוס. "מלך הפנדלים" | אודי ציטיאט

בינתיים, המועדון הודיע לאוהדים כי כל אחד שרכש כרטיסים לחצי הגמר אמש, שלבסוף נערך ללא קהל – יקבל החזר כספי בתוך שבעה ימי עסקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי