אפשרות: במקרה של דרבי תל אביבי, גמר הגביע ייערך בבלומפילד

בהתאחדות לכדורגל שוקלים להעתיק את המשחק מסמי עופר אם האלופה תדיח את מכבי חיפה הערב. גורם בשיחה עם ספורט1: "אין סיבה שהגמר לא ייערך שם לעיני 30 אלף צופים אך קודם שהירי ייפסק"

(גודל טקסט)

המצב הביטחוני במדינה השפיע כמובן על הספורט בישראל. משחקי חצי הגמר, חגיגה של ממש לאוהדים – נאלצו להידחות בשמונה ימים מהמועד המקורי והועתקו מאצטדיון בלומפילד לסמי עופר ללא קהל כמובן. הפועל תל אביב עברה את בית"ר תל אביב בחצי הגמר הראשון אחרי דו קרב פנדלים מותח וממתינה למנצחת בין מכבי חיפה למכבי תל אביב הערב (חמישי, 21:00).

האלופה מגיעה למשחק הקשה נגד המוליכה בהרכב חסר מאוד, ללא שישה שחקנים שעזבו את הארץ לאור המצב, אך כבר מביטים קדימה. הן בשורות הצהובים, במידה שינצחו הערב, והן במחנה האדום – ישמחו לקיים את המשחק במגרש הביתי של השתיים – אצטדיון בלומפילד. הפעם האחרונה בה גמר הגביע היה הדרבי התל אביב הגדול – הייתה ב-1993/94 ואז ניצחו הצהובים 0:2. התכנון המקורי היה כאמור שהגמר יתקיים בסמי עופר.

גורם בסביבת ההתאחדות לכדורגל אישר את הפרטים הבוקר בשיחה עם ספורט1: "אין סיבה שהגמר לא ישוחק בבלומפילד לעיני 30 אלף צופים, אם מכבי תל אביב תנצח את מכבי חיפה, אבל קודם כל צריך שהירי ייפסק ועלינו להמתין לתוצאת חצי הגמר השני".

גביע המדינה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי