ואן לוון: "אנחנו לא פייבוריטים בגמר מול הפועל תל אביב"

לאחר הניצחון הגדול של קבוצתו, מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק ועקץ את היריבה: "גם ללא מרבית השחקנים שלנו, עשינו משחק מעולה. מקווה שהדרבי יהיה מול קהל". שכטר צינן: "למדתי בחיים שסיכומים עושים בסוף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היא כנראה כבר לא תזכה העונה באליפות, היא הגיעה למשחק ללא חלק משמעותי מהסגל שלה ועל אף שפתחה בהרכב חסר במיוחד, מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 0:2 על מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה והוכיחה פעם נוספת שכאשר מדובר במשחק נגד הירוקים מהכרמל, אסור להספיד אותה אף פעם. כעת, הצהובים עם הפנים לעבר גמר המפעל שייערך ב-2.6. היריבה: הפועל ת"א, שתפגוש אותה לדרבי לוהט בקרב על התואר.

לאחר הניצחון הגדול, מאמן מכבי ת"א, פטריק ואן לוון, התייחס למשחק: "זה לא שרק עשינו ניצחון טוב, גם שיחקנו משחק מעולה. הייתה לנו רוח לחימה טובה, ניסינו לשחק כדורגל ויצרנו מצבים באופן טוב. לא נתנו חשיבות לקבוצה שנמצאת מולנו, התייחסנו להופעה שלנו בלבד ולדברים אותם רצינו להציג. ראו את ההכנה האיכותית שעשינו למשחק, שמרנו על הכושר של השחקנים ולמרות שבאנו ללא מרביתם, שאר השחקנים שהיו על המגרש עשו את העבודה".

על כובש הצמד, איתי שכטר: "הוא שיחק מעולה, שאר השחקנים מצאו אותו בצורה מצוינת. זו הסיבה שהוא משחק בעמדה הזו על המגרש". על הדרבי בגמר נגד הפועל תל אביב: "אנחנו לא פייבוריטים, שתי הקבוצות הגיעו לגמר בזכות הכדורגל אותו הן משחקות. יהיה גמר טוב בבלומפילד, מקווה שנוכל לשחק אותו בפני האוהדים שלנו".

ברק בכר, פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

שכטר בעצמו דיבר ופתח במחווה מרגשת: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לבחור יקר בשם יגאל הלל, שהלך לעולמו לפני שבועיים. הייתי מאוד קשור אליו, אני בטוח שהוא ראה אותי בשמיים והיה גאה בי. לגבי המשחק, אנחנו קבוצה חזקה. באנו לפה מהדקה הראשונה בשביל להגיע לגמר. זה מדהים, שמנו את הלב שלנו על המגרש. אנחנו ווינרים".

על העלייה לגמר: "נכון, עלינו לגמר ואנחנו מאושרים, אבל לא צריך להגזים כי עוד לא לקחנו את הגביע. הראינו מכבי תל אביב חזקה, מכבי תל אביב אמיתית. הדיבורים שהיו לפני המשחק? אנחנו כשחקנים לא התעסקנו בזה, אני יכול להגיד לכם שמהרגע שהתחלנו להתכונן למשחק לכולם היה אש בעיניים. כולם עשו את המקסימום, יש לנו חדר הלבשה חזק".

"למדתי בחיים שסיכומים עושים בסוף. אם אקח את הגביע, זה יהיה אחד הרגעים המרגשים והגדולים שלי. יש לנו עוד דרך, אני מאמין במועדון הזה ובחברים שלי. מכבי תל אביב יקרה לליבי, גם אם המאמן והצוות המקצועי יחליטו שאני צריך לשחק 20 דקות אני אתן את כל כולי. מקווה להביא את הגביע, במיוחד בגלל שמדובר בדרבי".

איתי שכטר, אייל גולסה | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: איתי שכטר, פטריק ואן-לוון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי